رئیس سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد/ محمدی: حمایت از زندانیان و خانواده‌های‌شان به گفتمانی فراگیر در اجتماع تبدیل شده است

دکتر غلامعلی محمدی در سفری یک روزه به استان خراسان رضوی، از زندان مرکزی مشهد بازدید و بر تحول در کلیه شاخص‌های حوزه زندانبانی و اصلاح و تربیت مددجویان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جریان سفر یک روزه به مشهد مقدس، از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

محمدی در این بازدید گفت: خوشبختانه با اقدامات اجرایی و برنامه‌ریزی عملیاتی در زندان‌های خراسان رضوی، شاهد تحول جدی در کلیه شاخص‌ها هستیم که مبتنی بر اولویت‌های ابلاغی در سال جاری صورت گرفته است. این نوع اقدامات رو به جلو قطعاً نتیجه تلاش‌های زندانبانان و سایر همکاران خدوم در زندان‌ها است.

وی همچنین با اشاره به طرح "نذر هشتم" که بر مبنای توسل به امام رضا (ع) اجرا شده، بر استمرار و توسعه این پویش در سراسر کشور تأکید کرد و افزود: توسل به ائمه اطهار(س) در حوزه سیاستگذاری و اجرایی سازمان زندان‌ها، قطعاً می‌تواند منشا خیر و برکت باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها در عین حال با تقدیر از مشارکت‌های مردمی در توجه به مددجویان، به توسعه حمایت‌های اجتماعی از زندانیان و خانواده‌های آنها اشاره کرد و گفت: این سطح از توجه و مشارکت خودجوش نهادهای مردمی و اجتماعی، نشان‌دهنده این است که موضوع لزوم حمایت از زندانیان به یک گفتمان فراگیر در اجتماع تبدیل شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha