اقدامات فرهنگی هنری در کانون، بیانگر تلاش عاشقانه و عشق به کودک و نوجوانان است

معاون دادستان کل کشور در معیت دادستان یزد و جمعی از مسئولین اداره کل زندان های استان یزد از مجموعه کانون اصلاح و تربیت بازدید و با مددجویان این مرکز گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری کانون اصلاح و تربیت یزد، خرم آبادی معاون دادستان کل کشور از کانون اصلاح و تربیت یزد بازدید و از نزدیک با مددجویان این مرکز گفتگو و مدیریت وتدبیر کارکنان مجموعه را قابل تحسین عنوان کرد.

معاون دادستان کل کشور اظهار داشت تلاش های انجام شده در این مرکز فراتر از چارچوب و مسولیت اداری است که این تلاش‌ها حاکی از عشق به کودک و نوجوان و همچنین بیانگر یک تلاش عاشقانه است.

خرم آبادی از زحمات مسئولین که در امر مهم اصلاح و تربیت و همچنین مهیا نمودن فضایی زیبا و بی نظیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: فضای سنتی با طراحی مدرن مجموعه فرهنگی و خوابگاهی و همچنین کارگاه های لیزر شامل برش، حکاکی و مونتاژ و نیز معرق، چرم دوزی و سایر مهارت ها واحد اشتغال و حرفه آموزی مثال زدنی است قابل تقدیر دانست

عملکرد مجموعه کانون اصلاح و تربیت یزد به ویژه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و همچنین اجرای پروژه های عمرانی که با سبک و شیوه معماری تلفیقی سنتی و مدرن صورت گرفته را قابل تقدیر دانستند.

حضور در کانون اصلاح و تربیت را فرصتی برای «بازسازی و بهسازی شخصیتی و رفتاری» برای مددجویان دانست و عنوان کرد: حضور هر یک از شما در کانون اصلاح و تربیت به این معنا نیست که مسیر توفیق در آینده برایتان فراهم نمی باشد؛ بلکه این حضور تلنگری برای شماست که در رفتارهای فردی، خانوادگی و اجتماعی خود تجدیدنظر کنید و با اصلاح رفتارهای اشتباه و نابه‌هنجار در مسیر تعالی فردی و اجتماعی خود در جامعه قدم بردارید.

وی تصریح کرد: حضور هر یک از شما در کانون اصلاح و تربیت با توجه به فلسفه تشکیل این کانون، فرصتی برای اصلاح شخصیتی است و این نکته را یادآور می‌شود که زندگی در جامعه تابع قواعد، مقررات و الزامات فردی و اجتماعی است که باید از سوی هر یک از اعضاء جامعه رعایت شود.

گفتنی است شهمیر صاحبی رییس کانون اصلاح و تربیت یزد نیز ضمن خوشامدگویی به ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات فرهنگی هنری، اشتغال و حرفه آموزی پرداخت.

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha