امیر حسین کرمی به عنوان سرپرست بازداشتگاه شهرستان خاتم معرفی شد

طی حکمی از سوی رضا مقبلی مدیرکل زندان‌های استان یزد، امیر حسین کرمی به عنوان سرپرست بازداشتگاه شهرستان خاتم معرفی و از زحمات ابراهیم عاشوری طی خدمت در این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل زندان های استان یزد، آیین تکریم رئیس بازداشتگاه شهرستان خاتم و معارفه سرپرست آن مجموعه با حضور رضا مقبلی مدیرکل زندانهای استان یزد، علی اکبریان فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان و فرماندهان انتظامی و نظامی شهرستان خاتم و هرات و مروست در فرمانداری این شهرستان برگزار و طی حکمی از سوی مدیرکل زندان‌های استان یزد، امیر حسین کرمی به عنوان سرپرست بازداشتگاه خاتم معرفی و از زحمات ابراهیم عاشوری طی خدمت در این شهرستان قدردانی شد.

رضا مقبلی مدیر کل زندان های استان یزد اظهار داشت: در تمامی مکاتب حقوق جزا موضوع مجازات و زندان پذیرفته شده است هر چند در نحوه مجازات و اهداف متفاوت هستند اما در مکتب اسلام و تشیع هدف از مجازات زندان بیشتر مباحث اصلاح و تربیت و بازگشت شرافتمندانه به جامعه مد نظر است.

مدیرکل زندان های مسئولیت زندانبانی و اصلاح و تربیت را امری بسیار دشوار و خطیر دانست و با توجه به همه کمبودها، خواهان همدلی و همکاری بیشتر مجموعه بازداشتگاه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی شد.

مقبلی نقش اشتغال در امر اصلاح و تربیت زندانی را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: اشتغال از تاکیدات و موضوعات بسیار مهم برنامه تحول قوه قضائیه است و حتی در فصل ششم این برنامه که حول موضوع اصلاح و تربیت است نیز بر اهمیت اشتغال تاکید شده است .

مدیرکل زندان های استان یزد به زندان اجتماع محور اشاره نمود و گفت: برای محقق شدن زندانبانی اسلامی مشارکت دیگر نهادها مورد نیاز است و همگی باید دغدغه ی اصلاح و تربیت و رسیدن به امنیت پایدار در جامعه را داشته باشند.

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha