شاهد شکل‌گیری نهضت خدمت در مجموعه ارکان زندان‌های خراسان رضوی هستیم

طی مراسمی از ۸ کارمند برگزیده زندانهای استان خراسان رضوی در جشنواره شهید لاجوردی(کارکنان ساعی سازمان زندان‌ها )تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خراسان رضوی، در این مراسم که مدیرکل،معاونین، رؤسای ستادی و رؤسای زندانها حضورداشتند از پرسنل برگزیده زندانهای استان در جشنواره شهید لاجوردی تجلیل به عمل آمد.

جانفدامدیرکل زندان‌های خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک به کارکنان برگزیده در جشنواره شهید لاجوردی تصریح کرد:فعالیتها و خدمات تمامی همکاران استان قابل تقدیراست چرا که با واسطه تلاش خالصانه و کارگروهی همکاران مجموعه مدیریت استان نیز در جشنواره شهید لاجوردی مورد تقدیر قرار گرفت.که این مهم نشان دهنده آغاز نهضت خدمت خالصانه و دغدغه مند در مجموعه ارکان زندانها و همکاران است.

وی خاطرنشان کرد:خدمات ما در حوزه زندانبانی علاوه بر بعد تکلیفی باید مبنای انسانی و اسلامی داشته باشد تا با خدمت موثر به انسانهای ناچار و دربند،رضایت خداوند را هم حاصل کنیم و این رضایت خداوند هدف و غایت فرآیند خدمت در یک مجموعه اخلاق مدار، کارگشا و با اخلاص است.

جانفدا در پایان ضمن تشکر از رئیس سازمان زندان های کشور به جهت ابتکار در اولین برگزاری جشنواره شهید لاجوردی گفت : امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد خدمت گزارخوبی برای بندگانش باشیم.

درپایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه معنوی رئیس سازمان زندانها به برگزیدگان جشنواره شهید لاجوردی توسط مدیرکل و معاونین زندانهای خراسان رضوی اهداشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha