راه‌اندازی‌ زورخانه در زندان بابل

مهدی‌شریعت‌نژادرئیس‌اداره‌زندان‌شهرستان‌بابل‌ازراه‌اندازی‌زورخانه‌وتجهیزورزشگاه‌زندان‌به‌امکانات‌ولوازم موردنیازورزشهای‌زورخانه‌ای‌خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، باشگاه ورزشی زندان بابل به عنوان اولین ورزشگاه زندان های استان مازندران به امکانات و لوازم ورزش های زورخانه ای تجهیز شد و مراسم راه اندازی زورخانه با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران استانی و شهرستانی و "پهلوان مصطفی حیدریان" از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در استان مازندران به طور رسمی در این زندان برگزار شد.

شریعت نژاد تصریح کرد: شرکت در ورزش های زورخانه ای فرصت مغتنمی است تا بتوانیم با تربیت جسم و نهادینه نمودن مرام پهلوانی و جوانمردی در وجودمان راه درست زندگی را انتخاب کنیم.

وی افزود، ورزش پهلوانی و زورخانه ای با نام خدا و ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) پیوند خورده و ترویج هر چه بیشتر این ورزش در بین زندانیان می تواند در زمینه های اخلاقی، فرهنگی و تربیتی فضای ورزشی را در زندانهای استان تغییر و به سمت و سوی اهداف سازمانی سوق دهد.

وی اضافه کرد، برنامه ریزی های لازم انجام شده تا زندانیان علاقه مند بتوانند از آموزش های دوره های مرتبط استفاده نمایند.

رئیس زندان بابل گفت: با رایزنی های انجام شده مصطفی حیدریان دارنده رتبه های متعدد جهانی و کشوری به منظور آموزش زندانیان حداقل هر هفته 2 جلسه در زندان حاضر شده و به علاقه مندان آموزش های لازم را ارائه خواهد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha