اهدای ۱۴۵ بسته تحصیلی توسط خیّرین به فرزندانِ خانواده زندانیان نیازمند میاندوآبی

مراسم باشکوه "پویش مهر" انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب با شرکت مسئولین، خیّرین و خانواده زندانیان تحت پوشش برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،مراسم باشکوه "پویش مهر" برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند میاندوآب در آستانه بازگشایی مدارس برگزار گردید.

این پویش در راستای حمایت از فرزندان زندانیان در حال تحصیل و شناسایی بازماندگان از تحصیل با همکاری انجمن حمایت زندانیان شهر میاندوآب با همت خیرین برگزار گردید.

۱۴۵ بسته تحصیلی اهدایی خیّرین به فرزندانِ خانواده زندانیان نیازمند میاندوآبی ۱۴۵ بسته تحصیلی اهدایی خیّرین به فرزندانِ خانواده زندانیان نیازمند میاندوآبی

در راستای این اقدام حمایتی ۱۴۵ نفر از فرزندان زندانیان نیازمند شناسایی و ضمن دعوت به مراسم با اهدا بسته های تحصیلی به ارزش ۱۰ میلیون ریال برای ادامه تحصیلات مورد تشویق مسئولان حاضر قرار گرفتند .

رئیس دادگستری ، دادستان ، فرماندار و مسئولین ادارات حمایتی و خیّرین در این مراسم حضور داشتند که رئیس دادگستری و فرماندار شهرستان میاندوآب طی سخنانی به اهمیت تحصیل علم و حمایت از فضیلت اشاره نمودند و در این خصوص حمایت های خیرین را ستودند .

۱۴۵ بسته تحصیلی اهدایی خیّرین به فرزندانِ خانواده زندانیان نیازمند میاندوآبی

در این مراسم که رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج استان آذربایجان غربی نیز حضور داشتند ۱۴۵ بسته حمایتی به ارزش ده میلیون ریال به هرکدام از فرزندان زندانیان نیازمند اهدا گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha