از سرمایه‌گذاری پیمانکاران طرف قرارداد بنیاد برکت در زندان‌های استان همدان استقبال می‌کنیم

مدیرکل زندان های همدان در نشست استان با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و بنیاد برکت استان گفت :ازسرمایه گذاری پیمانکاران طرف قراردادبنیاد برکت در زندان های استان استقبال می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ،نشست مشترک مدیرکل زندان های استان با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و بنیاد برکت استان همدان برگزارشد.

این نشست که در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری دوجانبه بین سازمان زندان های کشور و بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)برگزارشد،طرفین با تبیین ظرفیت ها و امکانات دستگاه خود برای ایجاد رونق اشتغال و مهارت آموزی زندانیان و حمایت و کمک به مستمندان جامعه به گفتگو پرداختند.

در ابتدای جلسه ذوالفعلی نژادمدیرکل زندان های همدان با تشکر از مسئولان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در استان از اینکه این ستاد در همه برنامه ها و نیازمندی های زندانیان بی بضاعت در استان درکنار اداره کل زندان های استان همدان قرارداردتقدیر و تشکر کرد و گفت:هرجایی که ما به مسئله ای و یا مشکلی مواجه می شویم روزنه امیدی وجود دارد،دستگاههای انقلابی هستند که با احساس مسئولیت به مدد ما می شتابند و ستاد اجرائی فرمان امام (ره)یکی از آن دستگاهها هست که جادارد از متولیان امر کمال سپاسگزاری را داشته باشم .

وی در ادامه با بیان اقدامات و خدمات ارائه شده به زندانیان در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی،از اشتغال به عنوان کامل کننده چرخه اصلاح و تربیت وبازگشت زندانیان به جامعه نام بردو از مسئولان بنیاد برکت ستاد اجرائی حاضر در جلسه خواست تا در زمینه رونق اشتغال داخل و خارج زندان ها و همچنین با پرداخت تسهیلات کم بهره این فرصت را در اختیار افرادی قرار دهند که مهیای بازگشت به جامعه می باشند تا بتوانند علاوه بر جبران گذشته در راستای تولید و انجام وظایف نسبت به خود،خانواده و نظام قدم های اساسی بردارند.

سپس چهاردولی معاون ستاد اجرائی حضرت امام (ره)استان نیز با استقبال از اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک اعلام کرد که با کلیه ظرفیت های موجود در راستای کمک به زندانیان حین حبس و آزاد شده و همچنین خانواده های زندانیان بی بضاعت برای ارتقاءسطح زندگی آنان آماده همکاری هستیم.

رئیس بنیاد برکت استان نیز با بیان ظرفیت های تسهیلاتی در هفت شهرستان ،شرایط و مقررات استفاده از ظرفیت تبصره16و18 را یکی از فرصت های مناسب برای گروههای هدف (زندانیان حین حبس ،زندانیان آزادشده و خانواده های زندانیان )معرفی و در زمینه مساعدت برای سرمایه گذاری پیمانکاران ،کارآفرینان نیز اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این نشست نظرات سایر اعضاءنیز اخذ و جمع بندی گردید و مقرر شد تا در راستای توانمندسازی زندانیان و ایجاد و توسعه اشتغال در زندان های تابعه و برای زندانیان آزاد شده و خانواده های آنان برنامه ریزی و اقدامات عملی صورت پذیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha