راه‌اندازی کارگاه خیاطی زندان گچساران

کارگاه خیاطی زندان گچساران با اشتغالزایی برای 10 نفر از زندانیان با حضورمدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، با حضور منصوربیژنی، مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولین کارگاه خیاطی زندان گچساران در راستای ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مهمترین اولویتهای سازمان توجه به اشتغال زندانیان است افزود: در راستای اشتغال 50 درصدی و سیاست های کلی ستاد سازمان زندان ها، کارگاه خیاطی با ظرفیت 10 نفر در زندان گچساران به بهره برداری رسید.

منصور بیژنی ادامه داد: این دومین کارگاه آموزشی است که برای اشتغال زندانیان افتتاح شده است، اگرچه تمام تلاش خود را برای اشتغال زندانیان و خانواده های آن ها نیزبه کار خواهیم گرفت.

مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:از آنجائیکه اشتغال نقش مهمی در توانمندسازی و غنی سازی اوقات فراغت زندانیان فراهم می کند، این مهم با کسب درآمد، بخشی از دغدغه های اقتصادی خانواده اش نیز کاسته خواهد شد.

بیژنی درادامه افزود :با این وجود نیز زندانیان باید با احساس مسئولیت و شرکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی خود را برای زندگی سالم اجتماعی مهیا کنند،هرچند ارائه تسهیلات اشتغالزایی به کار و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان ها با هدف باز اجتماعی کردن زندانیان صورت می گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha