۱۸۱ زندانی بدهکار مالی در 5 ماهه نخست امسال از زندان‌های البرز آزاد شدند

در 5 ماهه نخست سالجاری و با همت اداره کل زندان های استان البرز، ستاد دیه و خیرین 181 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان های استان با اشاره به تعداد زندانیان آزاد شده بدهکار مالی و جرائم غیر عمد از ابتدای سالجاری گفت: 181 زندانی بدهکار مالی از طریق منابع ستاد دیه استان، کمک خیرین، تلاش مددکاران جهت اخذ رضایت و تخفیف از شکات و قبول اعسار از سوی مقامات قضایی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی 181 زندانی بدهکار مالی البرزی در 5 ماهه نخست سالجاری

چهارمحالی در خصوص میزان بدهی زندانیان آزاد شده افزود: کل بدهی این زندانیان بیش از 1 هزار و 240 میلیارد ریال بوده که با پرداخت مبلغ 72 میلیارد و 800 میلیون ریال از منابع در اختیار ستاد دیه مراتب آزادی آنان فراهم شد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: اعسار، گذشت شکات، نقدینگی زندانیان از دیگر مواردی است که در آزادی زندانیان بدهکار مالی نقش اساسی دارد که با همکاری خوب مقامات قضایی و همچنین فعالیت شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و تلاش مددکاران زندان‌ها در امر دعوت از شکات و اصلاح ذات البین این مهم به خوبی انجام می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha