رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر از زندان دشتی بازدید کرد

علی جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر در معیت صداقت معاون قضائی و حفاظت اطلاعات ارشد استان ، حسینی سرپرست اداره کل زندانهای استان ضمن حضور در زندان دشتی از بخشهای مختلف زندان بازدید و از نزدیک روند برنامه های مختلف فرهنگی،امنیتی و عمرانی زندان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،عالی ترین مقام قضایی استان و مسئولان قضایی ضمن دیدار با مددجویان درخصوص مسائل قضایی زندانیان در زمینه جرائم ارتکابی با تعدادی از مددجویان گفتگوکردند و از وضعیت فعلی و مدت حبس آنها جویا شدند .

رییس کل دادگستری استان بوشهردر حاشیه این بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان که حسینی سرپرست اداره کل زندان های های استان و معاونین قضائی نیز حضور داشتند گفت : بازدید مسئولان و قضات از زندان و در جریان مشکلات زندان و زندانیان قرارگرفتن ، نقش موثری در کاهش جمعیت کیفری زندانها دارد و امروز در این بازدید و دیدار و بررسی مشکلات تعدادی از زندانیان زندان دشتی زمینه رسیدگی به پرونده آنان فراهم شد .

رییس کل دادگستری استان کاهش جمعیت کیفری زندان ها را به عنوان یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و از قضات و مسؤولان قضایی خواست با بازدیدهای مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل های صادره اهتمام ویژه ورزند.

وی از همکاری خوب اداره زندانها با قضات محاکم و دادسراها تشکر کرد و افزود : آثار زندان و مشکلات پیرامونی برای زندانیان و خانواده آنها برای همگان مشهود است ، بنابر این توجه به این مسائل در صدور احکام حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان بسیار مهم است .

در ادامه حسینی سرپرست اداره کل زندانهای استان نیز حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه در زندان را فرصتی مناسب برای مددجویان در جهت رفع مشکلات قضایی آنان دانست و تصریح کرد : حضور رئیس کل دادگستری و معاونت قضایی دادگستری و همچنین هیئت همراه باعث دلگرمی مددجویان و کارکنان زندان است چرا که مددجویان در می یابند که دستگاه قضا در همه حال در جهت رفع مشکلات آنان آماده و پیشگام است .

جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر از زندان دشتی بازدید کرد

جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر از زندان دشتی بازدید کرد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha