فرهنگ حاکم بر اصفهان، فرهنگ کار و تلاش، خلاقیت، کوشش و اعتماد به نفس است

بابایی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی استان اصفهان در جمع کارشناسان شش استان کشور از اصفهان به عنوان استانی با فرهنگ و تلاش و خلاقیت و کوشش و اعتماد به نفس یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، اولین اردوی آموزشی با محوریت اولویت اول سازمانی (توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان) با حضور ۶ استان خوزستان، یزد، مرکزی ، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با میزبانی استان اصفهان برگزار گردید.
در این اردوی دو روزه مسئولین ادارات اشتغال وحرفه آموزی این استان ها پس از شرکت در جلسات آموزشی تخصصی با اشتغال وحرفه آموزی در بخش های مختلف کارگاهی،نشسته و بخش خصوصی در استان اصفهان آشنا شدند.
در آئین افتتاحیه این دوره آموزشی بابایی مدیر کل زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی استان در طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، حضور نمایندگان استان های یاد شده را در اصفهان گرامی داشت.
وی در طی سخنانی به موضوع مهم اشتغال بعنوان اولین اولویت سازمانی اشاره کرد و گفت:در سند تحول قضایی کشور ،اشتغال و حرفه آموزی یکی از راهبردهای اثر بخش در اقدامات اصلاحی و تربیتی است ودر این راستا در سند مزبور ایجاد زمینه برای حضور بخش خصوصی ،کارافرینان و شرکت های تعاونی تاکید شده است.
مدیر کل زندان های استان در ادامه سخنانش بااشاره به تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته در بخش اشتغال یاد آور شد:باید در ثبت اطلاعات آمار مربوط به بخش اشتغال و حرفه آموزی دقت فراوان شود و از ارائه و ثبت آمار های غیر واقعی پرهیز کنین،چرا که پایه واساس برنامه ریزی مدیران برای ارتقا فعالیت ها و خدمات همین آمار ها و اطلاعات است.
بابایی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به کارشناسان بخش اشتغال وحرفه آموزی تاکید کرد:آنچه در توان هر فرد و استانی هست باید به کاری گیری شود و با همت و پشتکار و کارهای دسته جمعی در راستای بهبود وضعیت اشتغال زندانی و کسب درآمد پایدار برای او وخانواده کوشش شود.
مدیر کل زندان های استان فرهنگ حاکم بر اصفهان را فرهنگ کار و تلاش و خلاقیت و کوشش و اعتماد به نفس بیان کرد و از همه کارشناسان خواست در استان های خود با هدف توسعه اشتغال، روزانه حداقل یک نفر رادر هر زندان به اشتغال موثر به کار گیری ودر جهت کسب نتیجه بهتر، همت مضاعفی صورت پذیرد.
در ادامه این اردوی دو روزه همچنین کارشناسان بخش اشتغال و حرفه آموزی از دو کارخانه بخش خصوصی که زندانیان رای باز اصفهانی در آن فعالیت دارند و همچنین کارگاههای بنیاد تعاون و اشتغال نشسته در زندان مرکزی بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha