طمع و زیاده‌خواهی ریشه همه مشکلات بشری می‌باشد

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس با حضور فرهاد سالاری مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان، افشین مرزبان رئیس اداره بازرسی و سرهنگ طهماسبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل از کلیه قسمت‌های مختلف زندان و طرح‌های عمرانی در حال ساخت زندان داراب بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس با هدف بررسی وضعیت زندان و دیدار با پرسنل و بررسی مشکلات قضایی و رفاهی و بهداشتی زندانیان در جمع زندانیان حضور یافت و در خصوص مسائل و مشکلات آنان به صورت چهره به چهره گفتگو کرد.

اسحاق ابراهیمی در جمع زندانیان خطاب به آنان گفت: اگر خواهان زندگی عاری از مشکلات هستید، می بایست از انجام اعمال مجرمانه پرهیز کنید و با شرکت در فعالیت های فرهنگی و تربیتی و با مطالعه کتاب، نگرش خود را تغییر داده و سطح آگاهی خود را ارتقاء دهید.

وی حضورزندانیان را در دوره های حرفه آموزی زیربنای پیداکردن شغل و کسب درآمد سالم عنوان و آنان را به استفاده از این ظرفیت، تشویق و ترغیب کرد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: ما بر وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها واقف هستیم و درحد توان و بضاعت، امکانات بهداشتی و درمانی، رفاهی، فرهنگی و آموزشی برای رفاه حال و بدست آوردن سلامت جسمی و روانی شما در زندان فراهم شده است .

ابراهیمی اضافه کرد: هدف قانونگذار، اصلاح رفتار مجرم است و از شما انتظار می رود در پرونده و مشکلی که گریبانگیر آن هستید و مشکلات مضاعفی که خانواده های شما با آن روبرو هستند، عمیقأ تفکر کنید و با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و بهره گرفتن از مفاهیم پر بار قرآن کریم و الگو گرفتن و تأسی از زندگی ائمه اطهار (ع) و با نگاه به زندگی دوستان و افراد موفق زمینه تغییر رفتار و بازگشت سعادتمندانه خود به آغوش جامعه را فراهم نمایید .

ابراهیمی یادآور شد: از روحیه زیاده خواهی اجتناب کنید و صبر، قناعت و خویشنداری را در مشکلات سرلوحه زندگی خود قرار دهید، چرا که طمع و زیاده خواهی ریشه همه مشکلات بشری می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha