مصرف حامل‌های انرژی در زندان‌های آذربایجان غربی هوشمند می‌شود

با همکاری معاونت بسیج علمی ، پژوهشی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی سیستم های هوشمند در جهت مدریت منابع انرژی زندان های آذربایجان غربی مستقر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در اجرای مدیریت سبز در زندان ها برای صرفه جویی در حامل های انرژی از توان علمی نخبگان بسیجی و شرکت های دانش بنیان استفاده می گردد.

محمدی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی طی دیداری با معاونت بسیج علمی ،پژوهشی و فن آوری سپاه شهدا استان توجه نخبگان به موضوعات مهم اجتماعی بخصوص بهبود وضعیت زندانها و برنامههای اصلاح رفتاری زندانیان را تاکید نمود و در این راستا مقرر گردید تا با همکاری سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی و تحقیقاتی بخصوص در حوزه تکنولوژی و استقرار شرکت های دانش بنیان تا پایان هفته منعقد و اجرا گردد.

در این جلسه به منظور اجرای مدیریت سبز در زندان های استان جهت صرفه جویی در حامل های انرژی بخصوص مصرف آب و برق با ارائه طرح های هوشمند ساخت نخبگان بسیجی در شرکت های دانش بنیان مجموعه سپاه مقرر گردید تا به زودی با اجرای طرح هوشمند صرفه جویی در آب زندان ارومیه به صورت پایگاه آزمایشی آغاز گردد .

همچنین در این جلسه بر موضوع تفکیک و حل معضل پسماند زندان ها اظهار نظر گردید و این موضوع برای طرح تحقیقی به شورای پژوهشی بسیج ارائه گردید .

مجتبی محمدی با اشاره به هزینه اتلاف انرژی در زندان ها گفت ضرورت بهره گیری از سیستم های هوشمند برای اجرای مدیریت سبز ما را به تلاش برای مدیریت منابع وا می دارد که در این راستا با تحقیقات علمی و سیستم های تکنولوژیکی هوشمند به این امر مهم خواهیم رسید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha