رسیدگی به وضعیت زندانیان با حضور مسئولان زندان و مددکاران اجتماعی مورد تاکید است

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در بازدید از اردوگاه کادرمانی و حرفه آموزی استان  ضمن گفت و گو  با زندانیان و کارکنان  ، فعالیت  حوزه های مختلف این مجموعه را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی علی اسلام خواه در این دیدار سرکشی از زندان وآگاهی از وضعیت زندانیان را تکلیفی مهم دانست و اظهار کرد؛ پیگیری وضعیت زندانیان از طریق ایجاد تعامل با مقامات قضایی و رسیدن به هدف کاهش آمار جمعیت کیفری به عنوان یکی از اولویت های اصلی دوره تحولی در سازمان زندان ها مورد تاکید است.

وی در ادامه یادآور شد؛ استمرار حضور مسئولان در زندان به منظور رسیدگی به درخواست های قانونی زندانیان موجب کاهش آلام ونگرانی و همچنین عاملی موثر بر فرآیند اصلاح پذیری مجرمان و رفع بخشی از مشکلات پیش روی خانواده آنان است.

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه به نقش بسیار مهم مددکاران احتماعی در فرآیند پیگیری درخواست های زندانیان اشاره و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی برای ایجاد تعاملات گسترده با مقامات قضایی و اداری وفراهم نمودن زمینه بازگشت زندانیان به کانون خانواده شد.

اسلام خواه در ادامه آموزش زندانیان و ایجاد فرصت های شغلی برای آنان را هدفی دیگر توصیف و خاطرنشان کرد؛ توامندسازی زندانیان از طریق ایجاد اشتغال ودرآمد به عنوان رکن اصلی فعالیت های اصلاحی در زندان ها در اولویت است .

رسیدگی به وضعیت زندانیان با حضور مسئولان زندان و مددکاران اجتماعی مورد تاکید است.

این مقام مسئول در ادامه حضور در اردوگاه کاردرمانی گزارش محمد حسین نصیری رئیس این مجموعه در خصوص اقدامات شاخص حوزه اشتغال را استماع و نکات لازم به منظور بهبود و ارتقاء فعالیت ها را یادآور شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha