جلسه شورای تحقیقات اداره‌کل زندان‌های استان همدان برگزار شد

جلسه شورای تحقیقات اداره کل زندان های استان همدان با حضور اعضاء در محل دفتر مدیرکل زندان های همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،جلسه شورای تحقیقات اداره کل زندان های استان همدان با حضور ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان همدان و اعضای شورای تحقیقات اداره کل در محل دفتر مدیرکل زندان های همدان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل زندان های همدان به کیفی بودن آموزش ها اشاره کرد و گفت:دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان با کیفیت تر برگزار شود و اگر آموزش به خوبی اجرا گردد قطعاً خروجی کار هم مطلوب خواهد بود.

مدیرکل زندان های همدان در ادامه در خصوص اهمیت و ضرورت و اثربخشی تحقیقات پژوهشی در سازمان زندان ها و مراکز تأمینی و تربیتی و بهره برداری از آن ها نیز به ارائه سخن پرداخت وگفت:اگر نتایج تحقیق براساس شاخص های واقعی و علمی باشدقطعاً می توان از آن برای پیشبرداهداف سازمانی بهره برد.

وی بر اهمیت و ضرورت طرحهای پژوهشی و اجرای آن تاکید داشته و بهره گیری از ظرفیتهای علمی پژوهشی مراکز و موسسات دانشگاهی را ضروری دانست.

در ادامه وحید قنبری سرپرست جدید مرکز آموزش و پژوهش ضمن قدردانی از زحمات سرپرست اسبق مرکز آموزش به ارائه گزارشی از دوره های آموزشی و طرح های پژوهشی در دست اقدام پرداخت.

در ادامه هر کدام از اعضای شورای تحقیقات به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در قالب ایرادات ، اشکالات و پیشنهادات وارده بر طرح ها را عنوان کردند که مقرر شد مورد بازبینی و اصلاح نهایی قرار گیرد.

در این جلسه از زحمات و تلاش های زهرا کیان پور سرپرست سابق مرکز آموزش و پژوهش منطقه 2همدان با اهدای لوح و هدیه از سوی مدیرکل زندان های همدان قدردانی شد و حکم ابلاغ وحید قنبری سرپرست جدید مرکز آموزش و پژوهش از سوی مدیرکل زندان های همدان به وی اعطاء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha