معاون قضایی سازمان زندان‌ها: اشتغال زندانیان موجب آرامش عمومی آنها و خانواده‌هایشان می‌شود

معاون قضایی سازمان زندان‌ها به دو مقوله اشتغال و حرفه‌آموزی اشاره کرد و گفت: در زندان‌ها اگر اشتغال زندانی جدی گرفته شود، آرامش عمومی برای زندانیان و خانواده‌های آنان را باعث خواهد شد. انجام و اجرای این دو مقوله هم برای سازمان زندانه ا مهم و در دستور کار است.

خبرگزاری میزان- بازدید میدانی معاون قضایی سازمان زندان‌ها از زندان مهاباد/ اسدی: اشتغال در زندان‌ها را جدی بگیرید؛ زندانبانی نیازمند حمایت همه‌جانبه است

معاون قضایی سازمان زندان‌ها از زندان مهاباد بازدید و چند طرح عمرانی را در این مرکز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

جمعی از معاونان و مدیران ستادی سازمان زندان‌ها همزمان با سفر غلامعلی محمدی به آذربایجان غربی، با حضور در مراکز تأمینی و تربیتی شهرستان‌های استان، به بررسی وضعیت زندان‌ها و پیگیری اقدامات مرتبط با زندانبانی تحولی نشستند.

در این راستا حمید اسدی، معاون قضایی سازمان زندان‌ها با حضور در زندان مهاباد از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و وضعیت رسیدگی به مددجویان و اولویت‌های زندانبانی در سال جاری را مورد ارزیابی قرار داد.

اسدی در جریان این بازدید و حضور در جمع کارکنان زندان گفت: خوشبختانه در این شهرستان می‌توان شاهد همگرایی و هم‌افزایی مجموعه قضایی و زندان شهرستان بود. همکاری‌ها مطلوب و قابل قبول است و این امر حکایت از این دارد که مسئولان‌ محترم قضایی از این امر مهم به خوبی مطلع هستند.

وی اظهار کرد: حمایت دستگاه قضا و عملکرد مسئولان مربوطه، باعث دلگرمی کارکنان خدوم و زحمتکش زندان خواهد بود و حضور چشمگیر همکاران قضایی در صحنه، قطعا رفع مشکلات زندانیان را در پی خواهد داشت.

معاون قضایی سازمان زندان‌ها در ادامه عنوان کرد: کار در زندان چند وجهی است به طوری که اگر حمایت همه‌جانبه از مجموعه زندان و زندانبانی صورت گیرد، شاهد گسترش هدفمند فعالیت‌ها در زندان‌ها خواهیم بود.

وی همچنین به دو مقوله اشتغال و حرفه‌آموزی و نیز پابند الکترونیکی اشاره کرد و افزود: در زندان‌ها اگر اشتغال زندانی جدی گرفته شود، آرامش عمومی برای زندانیان و خانواده‌های آنان را باعث خواهد شد. انجام و اجرای این دو مقوله هم برای سازمان زندانه ا مهم و در دستور کار است.

معاون قضایی سازمان زندان‌ها در این بازدید چند طرح عمرانی از جمله کارگاه ملیله‌کاری طلا، اتاق وکلا، دفتر خدمات قضایی، اتاق بازرسی و آسایشگاه مراقبین را افتتاح کرد.

در این بازدید جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان مهاباد ازجمله بنایی رئیس دادگستری شهرستان مهاباد، مراد خانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، حیدری رئیس اداره قضایی به همراه شهبازی رئیس زندان مهاباد، فرجی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha