بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال سازمان زندان ها از مجموعه زندان مرکزی یزد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها به همراه مدیران کل زندان ها و نمایندگان بنیاد تعاون استان ها در معیت مدیر کل زندان های استان یزد از فعالیت های حوزهای مختلف اصلاح و تربیتی زندان مرکزی یزد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری زندان مرکزی یزد، پژمان پروین مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از مسئولین سخت کوش زندانهای استان یزد زندان یزد را زندانی پویا، دارای زندانیانی با روحیه شاد و مستعد گسترش اشتغال خواند و گفت: فعالیت های چشمگیر و خوبی در این استان به ویژه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی شاهد بودیم که این مهم نقش بسزایی در بازگشت شرافتمندانه مددجویان خواهد داشت که باید مسئولان اشتغال و حرفه آموزی زندانها سراسر کشور درکنار پر کردن اوقات فراغت مددجویان به آن توجه نمایند.

بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال سازمان زندان ها از مجموعه زندان مرکزی یزد

وی با تاکید بر اهمیت حرفه آموزی و اولویت آن بر اشتغال اذعان داشت: تا زمانی که مددجو حرفه و مهارتی کسب نکند اشتغال پایداری ایجاد نخواهد شد از این رو حرفه آموزی بر اشغال اولویت دارد.

وی همچنین بر اهمیت و ضرورت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را مورد تاکید قرار داد افزود: زندان های باید با داشتن برنامه تخصصی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی مددجویان گام های موثری بردارند چراکه با تلاش و برنامه ریزی دقیق و درست در همه زمینه ها میتوان به اهداف عالی سازمان زندان ها دست یابیم.

بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال سازمان زندان ها از مجموعه زندان مرکزی یزدبازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال سازمان زندان ها از مجموعه زندان مرکزی یزد

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha