رئیس سازمان زندان‌ها به میان مددجویان کانون اصلاح‌وتربیت آذربایجان غربی رفت/ سرکشی از بند نسوان و افتتاح مهدکودک زندان مرکزی ارومیه

دکتر محمدی در ادامه پیگیری‌های حوزه زندانبانی در سفر به استان آذربایجان غربی، با حضور در میان مددجویان کانون و نیز بند نسوان زندان مرکزی ارومیه، شرایط و دغدغه‌های آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها که چهارشنبه، ۱۶ شهریورماه جهت پیگیری امور مربوط به زندانیانی تحولی به آذربایجان غربی سفر کرده است، پس از بازدید و رصد مراکز مختلف، عصر امروز نیز در «کانون اصلاح و تربیت» و «بند نسوان» ارومیه نیز حضور یافت.

محمدی بطور ویژه از این مراکز بازدید و در جمع مددجویان آن نیز حضور یافت و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. در حاشیه بازدید از بند نسوان زندان مرکزی ارومیه نیز مهدکودک تأسیس‌شده مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها در جمع مددجویان کانون با اشاره به روحیه بازگشت‌پذیری و دوری آنان از بزه تأکید کرد: قلب شما مثل شیشه‌ای می‌ماند که با توبه و لطف خداوند، گناه براحتی و مثل گرد و غباری از آن زدوده می‌شود. این گناه نباید با معصیت دوباره انباشته شود تا دچار قساوت قلب و به بیراهه کشیده نشوید.

وی افزود: شما نوجوان هستید و به کثرت معصیت نیفتاده‌اید پس براحتی می‌توانید توبه کنید. اراده کنید تا به لطف خداوند، آزاد شوید و به دیگر ورطه ناصواب روی نیاورید. زندان را فرصتی برای تأمل و تفکر بدانید، با خدا آشتی و زندگی سعادتمندانه پیشه کنید.

در بند نسوان زندان مرکزی ارومیه نیز کارگاه اشتغال موجود همچون بخش خیاطی و قالیبافی مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در سفر کاری از سایر مراکز تأمینی و تربیتی این استان بازدید کرده و با حضور در بخش‌های مختلف ازجمله کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، نحوه رسیدگی به مددجویان و همچنین اجرای اولویت‌های سازمانی را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha