اشتغال مددجویان همچنان محور اصلی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌هاست

چهارمین کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان های زنجان با حضور مدیرکل زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این کارگروه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان زنجان با قدردانی از تلاش های اعضای کارگروه اشتغال و حرفه آموزی در پیشبرد یکی از مهمترین و اصلی ترین اولویت‌های سازمان در سال جاری گفت: مسئولیت سازمان زندان ها در حوزه اشتغال زندانیان با تکالیف تعیین شده از سوی قوه قضائیه سنگین تر شده است که بر همین اساس می بایست در استان بر حجم فعالیت ها در موضوع اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنان افزوده شود.

بنیادی افزود: علیرغم محدودیت اعتبار در مجموعه بنیاد تعاون زندانیان استان، آغاز ساخت ۶۰۰ متر مربع فضای کارگاهی در مجموعه اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، کاری بسیار ارزشمند، خداپسندانه و خیرخواهانه بود که می بایست با هم افزایی واحدهای مرتبط به سرعت به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای حضور در استان به دنبال شناسایی امکانات و فضای موجود در جهت توسعه اشتغال زندانیان بودیم که بحمدالله در این زمینه توفیقات مطلوبی حاصل گردیده است.

مدیر کل زندان ‌های استان در پایان بر ضرورت توسعه برنامه های حرفه آموزی به ویژه استفاده از ظرفیت‌های کارگاههای داخل زندانها در جهت آموزش استاد شاگردی با هدف یادگیری مهارت های خاص برای زندانیان تاکید کرد. گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص توسعه زیر ساختار های اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان ارائه نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha