مراسم آزادی 5 محکوم به قصاص با حضور رئیس سازمان زندان‌ها/ جلوه‌ای دیگر از عفو و گذشت رقم خورد

جمعی از محکومین به قصاص در زندان‌های آذربایجان غربی که با تلاش مددکاران و واحد قضایی زندان، با آئین زیبای عفو و گذشت روبرو شده بودند، در مراسمی با حضور غلامعلی محمدی و ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر دکتر غلامعی محمدی به آذربایجان غربی، مراسم آزادی و رهایی 5 زندانی محکوم به قصاص و همچنین 81 مددجوی محکوم به حبس برپا شد.

دکتر محمدی در این مراسم و در سخنانی گفت: امروز شاهد رقم خوردن جلوه بسیار زیبای عفو و گذشت هستیم. آن هم عفوی که به حرمت امام حسین(ع) شکل می‌گیرد.

وی افزود: تردید ندارم این 5 نفر که امروز برگه آزادی خودشان را از زندان دریافت می‌کنند، از همین الان اسیر مهر و محبت امام حسین(ع) قرار می‌گیرند. این توفیق کمی برای شما نیست که تا آخر عمر برایتان ثبت شود که آزادی خود را بخاطر حرمت خون سیدالشهدا(ع) دریافت کرده‌اید.

گفتنی است 81 مددجوی دیگر آزادشده نیز با بهره از ارفاقات و تسهیلات قانونی از حبس رهایی یافته‌اند.

در مراسم مذکور علاوه بر جمعی از مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها همچنین رئیس کل دادگستری، دادستان و مقامات قضایی استان آذربایجان غربی نیز حضور داشتند. شرایط آزادی این محکومین با تلاش مددکاران، واحد قضایی و مسئولان زندان‌های استان و با بخشش اولیای دم محقق شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha