کد خبر: 1868
۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
سرپرست زندان سبزوار منصوب شد

با حکم مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی ، ابوالفضل عجمی بعنوان سرپرست زندان سبزوار معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خراسان رضوی آئین تکریم و معارفه سرپرست زندان سبزوار با حضور مدیرکل زندانهای استان ، نماینده مرم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات قضایی و شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری سبزوار برگزار شد و با حکم جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی ابوالفضل عجمی بعنوان سرپرست زندان سبزوار معرفی و از خدمات رمضانعلی سیدآبادی در طول دوران مسئولیت این مجموعه قدردانی بعمل آمد.

در این مراسم محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور جانفدا مدیر کل زندانهای استان گفت: کار در زندان دشوار است، و لازمه فعالیت در این مجموعه جدیت و روحیه جهادی است.

وی افزود:نگاه ما به مجموعه زندان سبزوار ایجاد زندانی استاندارد و اشتغال زا با بکارگیری فناوریهای نو و دانش بنیان در امور زندان می باشد.

محبی در ادامه از زحمات سیدآبادی رئیس سابق زندان این شهرستان قدردانی و برای عجمی در مسئولیت جدیدآرزوی توفیق کرد.

جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی ازمحبی نماینده مردم سبزوار درپیگیری فرآیند های احداث زندان جدید سبزوار بعنوان یک اولویت اظهار داشت :کار در زندان صعوبت زیادی برای کارکنان دارد،ولی کارکنان این مجموعه با عشق به کار خود که همان مددکاری،درمان و اصلاح و تربیت می باشد،رفتاری درمانگر، توام با اجرای موازین قانونی و انسانی با زندانیان دارند.

وی افزود:یکی از اولویتهای مهم سازمان زندانها توجه به موضوع خانواده زندانیان است، لذا همگرایی سایر دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی،توانمند سازی زندانیان و رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان ضروری است.

شایان ذکر است عجمی پیش از این ریاست بازداشتگاه جوین و زندان قوچان را بر عهده داشته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha