بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی آذربایجان غربی/ دکتر محمدی: عرضه محصولات مددجویان نیاز به بازاریابی و برندسازی دارد

دکتر محمدی از زندان مرکزی ارومیه و کارگاه‌های اشتغال بنیاد تعاون زندانیان بازدید و بر فروش محصولات زندانیان بوسیله بازاریابی اینترنتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در ادامه برنامه سفر خود به استان آذربایجان غربی از زندان مرکزی ارومیه بازدید کرد.

وی به منظور ارزیابی و سنجش اقدامات تحولی و تعالی در حوزه زندانبانی، بخش‌های مختلف این مرکز ازجمله ملاقات و دادرسی الکترونیک، بخش اداری، درمانی، کارگاه‌های اشتغال همچون خیاطی و قالیبافی را نیز مورد رصد و ارزیابی قرار داد. مجتمع فرهنگی شهید لاجوردی نیز شامل کتابخانه، حسینیه، مدرسه آموزشی، سالن ورزشی و گود زورخانه به افتتاح رسید.

هنر ما این است که با وجود کمبودها، بتوانیم مدیریت خوبی را رقم بزنیم

همچنین حضور در میان مددجویان از جهت نحوه خدمت‌رسانی و پیگیری درخواست‌های آنان در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی ارومیه دنبال شد.

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی آذربایجان غربی / دکتر محمدی: عرضه محصولات مددجویان نیاز به بازاریابی و برندسازی دارد

وی در بخشی از گپ و گفت چهره‌به‌چهره خود با پرسنل حاضر تأکید داشت: همکاران زندان‌ها در مراقبت از مددجویان و اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زحمت زیادی می‌کشند و علی‌رغم کمبودهای موجود، تمام تلاششان را صرف می‌کنند تا اهداف و اولویت‌های متصور به نتیجه برسد. بالاخره هنر ما این است که با وجود کمبودها، بتوانیم مدیریت خوبی را رقم بزنیم.

باید به سمت برندسازی اقلام تولیدی مددجویان رفت

دکتر محمدی در این زندان همچنین از کارگاه‌های بنیاد تعاون زندانیان نیز بازدید به عمل آورد و بر فروش محصولات زندانیان بوسیله بازاریابی اینترنتی محصولات تأکید کرد. وی در این رابطه افزود: نه فقط در حوزه بازاریابی بلکه باید به جد بسمت برندسازی این اقلام رفت.

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی آذربایجان غربی / دکتر محمدی: عرضه محصولات مددجویان نیاز به بازاریابی و برندسازی دارد

کارگاه‌های معرق، صنایع دستی، نانوایی، شیرینی‌پزی و غیره متعلق به بنیاد در این راستا مورد بازدید قرار گرفت و کارگاه مبل سازی نیز افتتاح شد.

لازم به ذکر است در بازدید امروز به مددجویان بند کارگری برحسب حسن رفتار، اخلاق و مشارکت در کارهای فرهنگی، مرخصی۱۰ روزه توسط دادستان مرکز استان تعلق گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha