بازدید مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت یزد

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها به همراه مدیران کل و نمایندگان بنیاد تعاون استان ها در معیت مدیر کل، جمعی از مسئولین زندان های یزد از کانون اصلاح و تربیت یزد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کانون اصلاح و تربیت یزد، پژمان پروین مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه مدیران کل و نمایندگان بنیاد تعاون استان های قم، کرمان، مرکزی، بوشهر و خراسان جنوبی در معیت رضا مقبلی مدیر کل، معاونین و جمعی از مسئولین زندان های یزد از مجتمع فرهنگی آموزشی شهید احمدی روشن،کلاس های اشتغال و حرفه آموزی نظیر برش لیزر، معرق، پرورش گیاهان آپارتمانی،پرورش ماهی های آکواریومی بازدید و از نزدیک با مددجویان به گفتگو پرداختند.

در پایان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه کانون اصلاح و تربیت یزد به ویژه در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و همچنین اجرای پروژه های عمرانی که با سبک و شیوه معماری تلفیقی سنتی و مدرن صورت گرفته را قابل تقدیر دانستند.

بازدید مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت یزدبازدید مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت یزدبازدید مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها از کانون اصلاح و تربیت یزد

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha