نیکوکار تهرانی بدهی دو زندانی زن را پرداخت کرد

نیکوکار تهرانی با پرداخت دویست میلیون تومان زمینه آزادی دو نفر از زندانیان بدهکار ندامتگاه زنان استان تهران را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، در ایام اربعین سرور شهیدان امام حسین(ع)، یکی از نیکوکاران با پرداخت دویست میلیون تومان و اخذ رضایت شکایت، زمینه آزادی دو نفر را فراهم کرد.

مدیر ندامتگاه زنان استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری واحد مددکاری و کمک نیکوکاری که نخواسته نامش اعلام شود، بدهی دو نفر از مددجویان ندامتگاه زنان به مبلغ دویست میلیون تومان پرداخت گردید و دستور قضایی آزادی آنان صادر شد.

خدادادی ادامه داد: در روزهای اربعین حسینی، مانند دیگر مناسبت های دینی، نیکوکاران بیش از ایام دیگر پا به میدان ایثارگری می گذارند و با بخشش مال خود، موجب گشایش مشکلات دیگران به ویژه آزادی زندانیان می شوند.

وی تصریح کرد: یکی از این مددجویان مبلغ صدمیلیون بدهی مالی داشت و دیگری بایستی بخشی از دیه فوت را پرداخت می کرد که هر دو به دلیل عجز از پرداخت زندانی بودند و شکات نیز بخشی از طلب خود را بخشیدند تا این دو مادر به کانون خانواده هایشان بازگردند.

مدیر ندامتگاه قصد نیکوکار مذکور را پیروی از سیره حسینی دانست و از نیکوکاران درخواست کرد در روزهای پایانی ماه عزاداری، به کمک مادران زندانی بشتابند.

بنا به این خبر، ندامتگاه زنان استان تهران، ویژه نگهداری زنان زندانی این استان در جرایم مختلف بوده، با توجه به مادر بودن برخی از آنان، بیشترین خدمات رفاهی، قضایی، آموزشی و مددکاری به این گروه تعلق دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha