اشتغال پایدار از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌هاست

در ویدیو کنفرانس تخصصی توسعه برنامه های کمی و کیفی اشتغال زندان ها بر اساس اولویت های موجود عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای لرستان در ارتباط ویدیویی با مدیر کل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور گفت: تبصره 16سازمان زندانهای نیاز به تخصیص اعتبار بیشتری نسبت به گذشته برای اشتغال زندانیان دارد و پیشنهاد ما د حوزه اشتغال زندانیان لرستان، ارتقای تسهیلات است تا بتوان اشتغال حقیقی متناسب با هزینه های روز جامعه را ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان لرستان ویدیو کنفرانس تخصصی توسعه برنامه های کمی و کیفی اشتغال زندان ها بر اساس اولویت های موجود در جذب هرچه سریعتر کار آفرینان در سراسر کشور برگزار گردید.

پژمان پروین مدیر کل حوزه اشتغال سازمان زندانهای کشور گفت:مسیر ویژه ای برای تخصیص ارفاقات قانونی به زندانیان کار آفرین ،مدرسان کار ، اشتغال وحرفه آموزی و استاد کار در نظر گرفته شده که باعث ایجاد اشتغال پایدار شده و اشتغال پایدار اولویت اصلی سازمان زندانهاست.

در ادامه این ویدیو کنفرانس عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای لرستان در ارتباط ویدیویی با مدیر کل اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور گفت:تبصره 16سازمان زندانهای نیاز به تخصیص اعتبار بیشتری نسبت به گذشته برای اشتغال زندانیان دارد و پیشنهاد ما و همکارانم در حوزه اشتغال زندانیان استان لرستان؛ارتقای تسهیلات از یکصد میلیون به دویست میلیون تومان است تا بتوان اشتغال حقیقی متناسب با هزینه های روز جامعه را ایجاد کرد.

عضو شورای قضایی استان تصریح کرد:برای یکپارچه سازی ودسترسی آنی به پرداخت دستمزد زندانیان نیاز به یک سامانه هوشمند است که می توان گزارشات پرداختی را در لحظه رصد کرد.

کشوری کفت:با بومی سازی اشتغال در زندانهای لرستان توانسته ایم بر روی سه موضوع (پرورش زنبور عسل،صنایع چوب و فرش بافی) به نتایج قابل قبولی برسیم، بنابر این هر استانی ظرفیت خاص اشتغال را دارا است و بومی سازی اشتغال می تواند تسهیل کننده مسیر اشتغال در زندانهای استان باشد.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha