محمد بهمنی رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی شد

با حضور معاون دادستان ، دادیار ناظر و مدیر کل زندانهای استان قم، محمد بهمنی بعنوان رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم،طی حکمی از سوی دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای استان قم،رئیس جدید اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای محمد بهمنی

با سلام و تحیت

نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم منصوب می شوید ‎.

‏انتظار دارد در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه و سازمان متبوعه با نصب العین قراردادن تقوای الهی خاضعانه در نیل به اهداف و برنامه های اسناد مندرج در بالا دستی علی الخصوص سند تحول و تعالی قوه قضائیه ، خط مشی و سیاست های سازمانی اجرای دقیق قوانین و مقررات وآئین نامه ی اجرایی سازمان متبوع و تحقق کامل وعینی اولویتهای سازمانی ، ابلاغی از سوی رئیس محترم سازمان ، ایثارگرانه و بطور جهادی کوشا بوده و با تدبیر و پشتکار وافر در انجام بهینه شرح وظایف و امور فرهنگی وتربیتی ، آموزشی ، بهداشتی و درمانی، تفکیک و طبقه بندی ،کاهش هدفمند جمعیت کیفری، حرفه آموزی ، اشتغال ، اقدامات حمایتی ، توانمندسازی زندانیان و خانواده ی آنان و به طور اخص، اصلاح و تربیت اهتمام نموده تا موجبات بازسازی علمی وعملی شخصیتی ایشان برای حضورسعادتمندانه در جامعه فراهم گردد ‎.

‏رجاء واثق دارد تمام همت و تلاش خود را برای سالم سازی فضاهای اندرزگاهی ، غیر اندرزگاهی و کارگاهی و‎... ‏اردوگاه بکار گیرید تا ازورود ، وجود و نگهداری اشیاء ممنوعه به درون موسسه ی کیفری جلوگیری گردد ‎. ‏انتظار دارد ضمن رعایت اصل صرفه جویی ، در انجام امور بهداشتی وعمرانی ، بهسازی و زیبا سازی اردوگاه تلاش مضاعف نموده و نسبت به آموزش ضمن خدمت ، توجیه و ارشاد پرسنل تحت امر و توجه ویژه به امور رفاهی کارکنان و صیانت از ایشان به نحو مطلوب اقدام نمائید ‎. ‏امید است با اتکال به خداوند متعال در ظل توجهات حضرت و لی عصر( عج‏)‏ واجرای فرامین و منویات مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی و فرمایشات ریاست محترم قوه قضائیه و اوامر متعالی مقام عالی سازمان و هماهنگی و همکاری همه جانبه با مراجع محترم قضایی ، با قانون مداری و بهره گیری از تجربیات ارزنده ی کارشناسان و کارکنان تحت امر در تنظیم برنامه ها ، ایجاد و برقراری تعامل با سایر دستگاهها ، گروههای جهادی ، علما و فضلا ، کار آفرینان ، خیرین ، سازمانهای مردم نهاد ، عناصر ولایتمدار، متعهد ، صادق و متخصص درون و برون سازمانی در دستیابی به اهداف عالی اصلاح و تربیت موفق و موید باشید‎.

علی اصغر رنجبر

مدیر کل زندانهای استان قم

همچنین در این مراسم از زحمات علیرضا حسنی رئیس قبلی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم تقدیر بعمل آمد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha