تیم شهید لاجوردی اداره‌کل زندان‌های خوزستان قهرمان مسابقات والیبال کارکنان زندان‌های استان شد

مسابقات والیبال کارکنان مرد زندانهای استان خوزستان تحت عنوان جام شهید لاجوردی به میزبانی ندامتگاه آبادان در این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خوزستان ، در این مسابقات 110 نفر از کارکنان ورزشکار در قالب 11 تیم از ستاد اداره کل و زندانهای تابعه استان بمدت دوروز با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه این مسابقات که بصورت دوحذفی برگزار شد، تیم والیبال شهید لاجوردی ستاد اداره کل زندانهای خوزستان و تیم والیبال شهید بهنام محمدی زندان مسجد سلیمان به عناوین برتر (قهرمان و نایب قهرمانی دست یافتند.تیم شهید لاجوردی اداره کل زندانهای خوزستان قهرمان مسابقات والیبال کارکنان زندانهای استان

مدیرکل زندانهای استان خوزستان در این رابطه گفت: این مسابقات با هدف توسعه نشاط بین همکاران و انجام بهینه رسالت خطیر محوله بر آنان که نگهداری و اصلاح و تربیت مجرمان است ، برگزار شده است.

غلامرضا روشان تصریح داشت:این دوره از مسابقات بنام شهید راه اصلاح و تربیت و عدالت، سید اسدالله لاجوردی نامگزاری شد تا گامی باشد در راستای حفظ و اعتلای ارزشهای عالیه سازمانی و فرهنگ ایثار و رشادت آنهم بنام مردی که الگوی ولایتمداری و مرد پولادین مقاومت و سکاندار اصلاح و تربیت بود و الگویی کمنظیر برای خادمان اصلاح و تربیت در انجام و اجرای رسالت خطیر خود خواهد بود.

نادر ایگدر معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای خوزستان نیز برگزاری این مسابقات در شهرستان آبادان را تدبیر مدیرکل زندانهای استان بمنظور توسعه مودت، همدلی و همکاری بین همکاران عنوان نمود و گفت: این روند در راستای ارتقای نشاط و سلامت جسم و روان پرسنلی در شهرستانهای مختلف تداوم خواهد یافت.

علی اکبر قاسمی ، سرپرست اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندانهای خوزستان نیز با تشریح فنی مسابقات، گفت: این جام بصورت دو حذفی برگزار شده و تیم برتر به مسابقات کشوری اعزام می شود.وی این دوره از مسابقات را در راستای اجرای تقویم ورزشی ابلاغی سازمان زندانها معرفی کرد.

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مدیرکل زندانهای خوزستان و جمعی از مسئولین این اداره کل، فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه شهرستان ، مدیران ورزش جوانان، صدا و سیما و ... برگزار شد که مدیرکل زندانهای استان ضمن قدر دانی از حضور همکاران ورزشکار در این مسابقات ، از استمرار آن در زمینه های فرهنگی، ورزشی و ... خبر داد.تیم شهید لاجوردی اداره کل زندانهای خوزستان قهرمان مسابقات والیبال کارکنان زندانهای استان

جمعی از همکاران زندانهای خوزستان نیز در گفتگو با واحد خبر امور روابط عمومی زندانهای استان، برگزاری این دوره از مسابقات، محل برگزاری، حضور صمیمی مدیرکل در جمع پرسنل، پذیرائی و تسهیلات رفاهی ضمن مسابقات، ارج نهادن به همکاران و تکریم آنان را از شاخصهای ویژه این مراسم و مسابقات برشمردند و ضمن تشکر از مدیرکل زندانهای استان و همکاران دست اندرکار، خواستار استمرار آن شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha