تبادل تجربیات در زندان‌ها هم‌افزایی سازمانی را در پی دارد

سرپرست زندانهای استان خراسان جنوبی در دیدار با پرسنل اعزامی از زندانهای استان های فارس و یزد بر تبادل تجربیات و هم افزایی سازمانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی، سرپرست زندان های استان در جمع پرسنل اعزامی از زندانهای استان فارس و یزد ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: با توجه به تاکید رئیس سازمان زندان های کشور، تبادل تجربیات بین استان ها، هم افزایی سازمانی را در پی دارد.

عبدی افزود: در این دیدارها، تبادل تجربه های شخصی، استانی و حتی شهرستانی می تواند خروجی خوبی برای زندان ها داشته باشد.

وی عنوان کرد: منابع انسانی از اولویت های مهم یک سازمان می باشد که با رسیدگی به امور همکاران انگیزه کاری آنها تقویت خواهد شد.

وی با بیان این که در استان خراسان جنوبی اقدامات شایسته ای مانند اردوهای تفریحی و زیارتی داخل استانی، برنامه ماهیانه با خانواده پرسنل و...برنامه ریزی شده است، افزود: از طرف دیگر برنامه های موثری برای کمک به زندانیان نیز برنامه ریزی شده که مهمترین آن دیدار چهره به چهره زندانیان با رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و حضور قضات محاکم قضایی است که به صورت مستمر انجام می شود.

در پایان همکاران استان فارس و یزد نظم و انضباط، بهداشت و آرامش زندان های استان را مثال زدنی عنوان کردند و اذعان داشتند؛ این برنامه ها و اقدامات باید در تمامی زندان ها به اشتراک گذاشته شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha