علیرضا روزبهانی به عنوان سرپرست جدید زندان ملایر معرفی شد

جلسه تکریم محمد بیات، رئیس سابق زندان ملایر و معارفه علیرضا روزبهانی سرپرست جدید زندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، با حضور مدیر کل زندان های استان، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان ملایر جلسه تکریم رئیس سابق و سرپرست جدید زندان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد بیات رئیس سابق زندان ملایر به ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول سالیان متمادی حضور در این مسئولیت پرداخت و گفت: برخلاف تصورات عمومی زندان محل نگهداری نیست و اصلاح و تربیت بر حبس ارجحیت دارد و این مهم تنها با همکاری و تعامل سازنده با دستگاه قضا اتفاق می افتد.

علیرضا روزبهانی نیز در سخنانی ضمن تشریح برنامه های مدنظر خود در حوزه های مختلف بخصوص اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از خدمات و زحمات محمد بیات رئیس سابق زندان ملایر تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های همدان با تشریح تاریخچه حبس و روند تکوینی زندانبانی گفت: در زمان گذشته توجه به تنبیه و مجازات حبس مورد تاکید بود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سیستم زندانبانی به سمت توجه به کرامت انسانی و اصلاح و تربیت زندانیان تغییر کرد.

ذوالفعلی نژاد افزود: برای بازگشت سعادتمندانه زندانیان به سطح جامعه، علاوه بر خود زندانی حمایت از خانواده آنها باهدف کاهش آسیب در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل زندان های همدان تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه زندانبانی نیازمند همیاری و همکاری ارگان های مختلف بخصوص دستگاه قضا هستیم که خوشبختانه در شهرستان ملایر حضور مستمر و مداوم مراجع قضایی در زندان سبب شده که امور قضایی زندانیان به شکل شایسته ای پیگیری و حل و فصل شود.

ذوالفعلی نژاد در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله محمد بیات بعنوان رئیس زندان ملایر، برای روزبهانی در مسئولیت جدید و اجرای دقیق سیاست های سازمانی آرزوی موفقیت کرد.

احمدی فر رئیس دادگستری شهرستان ملایر نیز با تمجید از عملکرد محمد بیات گفت: اخلاق مداری و تعهد از ویژگی‌های بارز مدیریتی بیات بود که با انتخاب هوشیارانه مدیرکل زندان های استان جانشین شایسته ای برای وی انتخاب شد.

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تایید سختی کار زندانبانی، حذف زندان و نبود زندانی را از اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی دانست.

سلگی دادستان شهرستان ملایر نیز اخلاق خوب، ادب و متانت را از ویژگی های بارز بیات عنوان کرد و از روزبهانی خواست تا با ایجاد اتحاد و همدلی در بین همکاران همچنان در روند موفق عمل نماید.

در پایان این مراسم به پاس تقدیر از زحمات رئیس سابق زندان ملایر از جانب مدیرکل زندان‌های استان لوح سپاس و هدیه به وی اهداءشدو همچنین حکم ابلاغ علیرضا روزبهانی نیز از جانب مدیرکل به وی تقدیم شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha