بررسی مشکلات مددجویان زندان خمینی‌شهر با حضور مدیرکل زندان‌ها و نماینده مجلس

بابایی، مدیرکل زندانهای استان اصفهان به‌همراه نماینده مردم خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی از زندان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان،بابایی مدیرکل به همراه حجت‌الاسلام نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در زندان خمینی شهر از قسمت های مختلف زندان بازدید کردند.

دراین بازدید دوساعته مدیرکل ونماینده مجلس ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی زندان وبرنامه های اشتغال ازنزدیک با مددجویان دیدار وگفتگو نموده و از نزدیک پیرامون مشکلات قضایی ، اصلاحی و تربیتی بحث و بررسی نمودند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی سپس درجمع مددجویان طی سخنانی ازمسؤلین زندان به جهت توسعه برنامه‌های قرآنی ، فرهنگی و اشتغال قدردانی کردو اظهار داشت: قرآن موهبتی عظیم از جانب خداوند متعال است که‌ سعادت دنیا و آخرت انسانها در آن قرار دارد و شما مددجویان باید به خود ببالید که توفیق تلاوت آن نصیب شما شده است.
وی همچنین باذکر حدیثی ازامام علی علیه السلام که می فرمایند: «دنیا دو روز است روزی به نفع تو وروزی به زیان تو روزی که به نفع تو است سرمست مشو وروزی که به زیان توست نا امید نشو وصبورباش» تصریح کرد: هرکدام از شما به دلایلی دچار حبس وزندان شده اید وسعی کنید دراین ایام حبس به‌ جای یأس و ناامیدی با صبروشکیبایی وحضور دربرنامه های فرهنگی وآموزشی وبا توسل به قرآن و اهلبیت علیها السلام به فکر خودسازی و ساختن آینده خود و خانواده باشید ومطمئن باشید که خداوند با صابران است.
درپایان این دیدار نیز مدیرکل ومددجویان نمازجماعت ظهر وعصر را به امامت حجت‌الاسلام نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر اقامه کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha