از پزشکان شاغل در زندان های لرستان تجلیل شد

از پزشکان شاغل در زندان های این استان به دلیل خدمات شبانه روزی وبی دریغ ایشان به زندانیان تقدیر به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان ،عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های لرستان از پزشکان شاغل در زندان های این استان به دلیل خدمات شبانه روزی وبی دریغ ایشان به زندانیان تقدیر به عمل آورد.

مدیرکل زندان های لرستان ضمن قدردانی از پزشکان در ارائه خدمات پزشکی در حوزه سلامت زندان های لرستان گفت: کار در زندان ها پر از سختی ودشواری است.

وی افزود: سلامتی و امنیت دونعمت بسیار ارزشمندی است که در جامعه وجود دارد ، هنگامی که امنیت در جامعه تامین شود پزشکان می توانند با آسودگی و آرامش طبابت کنند و به بیمار زندگی ببخشند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با چشم انداز به اتفاقات خوب مدیریتی زندان های لرستان در 1000 روز گذشته در حوزه بهداشت ودرمان؛ جز استان های برتر در کنترل وپیش گیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی وبدون فوتی ناشی از این بیماری در زندان های لرستان بوده ایم، وجز اولین استان های هستیم که سه دوز واکسیناسیون در زندان ها تزریق کردیده است.

کشوری اظهار داشت:با پیگیری های مستمر و دیدار با مسئولین نهادها ودستگاه های مرتبط در حوزه سلامت و درمان در صدد ارتقا تجهیزات به فناوری روز برای زندان های لرستان هستیم .

/انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha