مددجویان برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رضوی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مدیرکل امور کتابخانه های استان اردبیل، از مددجویان منتخب یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سالن اجتماعات زندان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اردبیل، آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیر کل نهاد کتابخانه های استان و معاون پیشگیری از جرایم دادگستری با تجلیل از ۹ مددجو و ۳ کارمند منتخب برگزار شد.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان های استان اردبیل، نقش جشنواره کتابخوانی رضوی را در اشاعه و ترویج سبک زندگی ائمه معصومین در بین گروههای هدف به ویژه جوانان، مهم و سازنده دانست و ضمن قدردانی از دست اندر کاران این برنامه فرهنگی گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسابقات کتابخوانی ، جام باشگاه های کتاب و افزایش میزان مطالعه در زندان های استان انجام گرفته اما معترفیم که هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری پویش نذر کتاب در سال گذشته افزود: با اهدای بیش از ۲۵۰۰ جلد کتاب از سوی ناشرین تهران، خیرین و نهادهای فرهنگی استان به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در حال حاضر کتابخانه های زندان های استان در حد مطلوب و استانداردی هستند.

از مددجویان برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رضوی تجلیل شد

خانم رضا قلی زاده، مدیرکل امور کتابخانه های استان نیز تلاش زندان ها برای ترویج فرهنگ مطالعه در بین زندانیان را ارزشمند خواند و گفت: برای کتابخوان شدن فرزندان مددجویان، امور کتابخانه های استان حاضر است ضمن عضویت رایگان افراد معرفی شده از سوی زندان ها؛ کتب درخواستی آنان را با پیک سیار به منازل این افراد ارسال کند.

قرائت بخش های از رمان در دست تالیف یکی از مددجویان، شعرخوانی، اجرای سرود و تجلیل از برترین های جشنواره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha