اولیاء دم میاندوآبی از حق قصاص نفس قاتل گذشتند

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از سازش شانزدهمین پرونده قتل استان در میاندوآب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، مدیرکل زندان های آذربایجان غربی از سازش شانزدهمین پرونده قتل استان در میاندوآب خبر داد.

مجتبی محمدی گفت: در سال 94 و در پی وقوع قتل مرحومه س – ر توسط فردی به نام خ - ر در میاندوآب که پس از رسیدگی در دادگاه کیفری 1 این شهرستان منجر به صدور حکم قصاص نفس و قطعیت آن در مراجع عالی شده بود و حکم آماده اجرا بود.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی افزود با همت و تلاش رئیس دادگستری، دادستان، اعضای دادگاه کیفری یک و هسته جهادی بخشایش شورای حل اختلاف زندان و رئیس و مسئولین زندان میاندوآب در جهت ترویج فرهنگ اسلامی نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و در راستای پویش ملی "به عشق حسین می بخشم "، با تلاش شبانه روزی اولیاء دم به حرمت شهدای دشت کربلا پس از 7 سال از حق مسلم خود گذشتند و به قاتل فرصت دوباره زندگی دادند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی پیام رسانه ای با تحسین اقدام قرآنی و ارزشمند اولیای دم در بخشش و گذشت از خون عزیزشان از همه مردم خواست در این نوع کارهای خیر و خداپسندانه پیش قدم شوند و موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha