افتتاح کارگاه اشتغال برای خانواده مددجویان باحضور رئیس سازمان زندان‌ها/ محمدی: اولویت برنامه‌های حمایتی ما توانمندسازی خانواده زندانیان است

مراسم اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه و افتتاح کارگاه تولیدی انجمن حمایت زندانیان یزد با حضور دکتر غلامعلی محمدی و جمعی از مسئولان قضایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به استان یزد و در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این کارگاه تولیدی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال که از محل منابع انجمن حمایت زندانیان و کمک‌های خیرین تامین شده، زمینه اشتغال بیش از 40 نفر از زندانیان و خانواده‌های آنان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ساخت این کارگاه تولیدی در مساحتی بالغ بر 300 مترمربع در حدود سه ماه به طول انجامیده که در بخش عمرانی آن بیش از 12 میلیارد و 650 میلیون ریال و برای تجهیز آن نیز 7 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه اولویت اصلی برنامه‌های حمایتی توانمندسازی خانواده‌های زندانیان است، افزود: در همین راستا با مشارکت و بهره‌مندی از کمک های خیرین نیک اندیش یزدی و استفاده از منابع انجمن حمایت زندانیان یزد امروز سومین کارگاه تولیدی این انجمن به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان زندان های کشور با اشاره به مشارکت و اعتماد بسیار خوب خیرین برای کمک به زندانیان نیازمند در استان یزد اظهار داشت: با همت خیرین برای بار دوم در یک سال گذشته 100 سری جهیزیه به ارزش بالغ بر 80 میلیارد ریال تامین شده است که در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha