آزادی 25 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان مرکزی

علی اسلام خواه با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اظهار داشت: در پنج ماهه ابتدای امسال 25 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران ستاد دیه کشور به مبلغ 830 میلیون تومان آزاد شدند.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، اسلام خواه با اعلام این خبر افزود: این تعداد مددجو با معاضدت قانونی مراجع قضایی و پیگیری‌های انجام شده توسط مددکاران اجتماعی زندانها ، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و کمک خیران نیکوکار آزاد شدند.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی تصریح کرد: تعداد زندانیان آزاد شده در مدت مشابه در سال گذشته پنج نفر بوده که این آمار امسال پنج برابر شده و حاصل اقدامات خوب انجام شده در راستای جذب حداکثری کمک‌های خیران و نیکوکاران و البته لطف الهی است.

عضو شورای قضایی استان بیان کرد: با تلاشهای و پیگیری های صورت گرفته و همکاری خیران بزرگوار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 10 برابری مبالغ دریافتی از خیران را داشتیم که از ایشان تقدیر و تشکر می گردد .

وی ادامه داد: مردم شریف و نوع‌دوست با تأسی از سیره زندگانی معصومین(ع) کمک به نیازمندان جامعه را سرلوحه خود قرار داده و در راستای کمک به رهایی زندانیان جرائم مالی غیر عمد و غیر کلاهبرداری که اغلب قشر محروم و آسیب پذیر محسوب می شوند مجموعه زندانهای استان را در این امر خداپسندانه یاری می نمایند .

اسلام خواه افزود: خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست می توانند برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0216268687001 به شماره کارت 8207- 9985-9918-6037 نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha