تشکیل شورای قضائی شهرستان ابرکوه باحضور غلامعلی محمدی/ «حسن‌خلق، پاسخگویی و برخورد درست با مردم را معیار عمل بگذارید»

همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان یزد، شورای قضایی شهرستان ابرکوه با حضور دکتر غلامعلی محمدی و مسئولین قضایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان یزد، در ادامه سفر دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها به استان یزد و حضور در شهرستان ابرکوه، شورای قضایی این شهرستان با حضور این مقام مسئول و همچنین مدیرکل زندان‌های یزد، رئیس دادگستری، دادستان عمومی، رئیس بازداشتگاه و دیگر اعضای قضایی شهرستان ابرکوه تشکیل شد.

غلامعلی محمدی در این جلسه ضمن تقدیر از مقامات قضایی این شهرستان به دلیل نظارت و بازدید از زندان و تدابیر قضایی که موجبات کاهش آمار ورودی‌ها به بازداشتگاه را فراهم ساخته، گفت: تعدادکم مددجو در بازداشتگاه این شهرستان، نشان از تدابیر مسئولین قضایی در راستای حبس‌زدایی و فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد به زندان دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک هیئت دولت و شورای عالی قضایی کشور و همین‌طور جلسه مشترک قوه قضاییه و مجلش شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در این دوره قوه قضاییه صورت گرفته، اعتماد بالای مردم به این دستگاه است که خود نشان از تاثیر بسزای این قوه در زندگی روزمره مردم دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان بر حسن خلق و برخورد خوب کارکنان دستگاه قضا با ارباب رجوع و مردم تاکید کرد و گفت: اخلاق مناسب و پاسخگویی سریع به مردم باعث رضایتمندی از دستگاه‌های عدلیه خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست کارکنان و اعضاء قضایی شهرستان به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha