تفاهم نامه همکاری زندان ها و معاونت سوادی آموزی کهگیلویه و بویراحمد

معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش و زندان های استان با هدف ارتقاء دوره های سواد آموزی زندانیان بی سواد و کم سواد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، با حضور حسن رحیمی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان ها و سید حمزه باقری معاون سواد آموزی آموزش و پرورش و جمعی از مجموعه ی دو دستگاه با توجه به اهمیت موضوع دوره های سواد آموزی در زندان ها و برنامه ریزی در خصوص دوره های سواد آموزی، دوره تحکیم و دوره انتقال تشکیل جلسه داده و به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

رحیمی معاون سلامت زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با اظهار اینکه بسیاری از جرائم بر اثر بی سواد و یا کم سوادی اتفاق می افتد گفت: همه ی دستگاههای متولی مکلفند در راه سالم سازی جامعه و یا کاهش جرائم و همچنین باز اجتماعی شدن زندانین در بند همکاری و اهتمام جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش از دیر باز برای برگزاری دوره های مورد نیاز برای زندانیان همکاری های خوبی داشته اند لذا مراکز ندامتگاهی استان آمادگی دارد تا برای توسعه و گسترش سواد و ارتقاء آگاهی اقدام نماید.

رحیمی در ادامه افزود: خیلی از مجرمین زندانی از سطح سواد کمی برخوردار هستند و نیازمند توسعه سواد و آموزش مهارت های اساسی زندگی هستند.

باقری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه تصریح کرد: باید برنامه ریزی مشترک برای مهارت آموزی و توسعه سواد زندانیان برای تثبیت و تعمیق آموزش و سطح آگاهی و اجرای دوره انتقال سوادآموزی اقدام شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری در خصوص برنامه های مشترک برای دوره های مختلف سواد آموزی برای زندانیان زندان های استان امضاء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha