جلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندان های کردستان با حضور مدیرکل ، مسؤولین ستادی و رؤسای زندان ها برگزار شد

مدیرکل زندان های کردستان در این جلسه ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت گفت: امیدواریم بتوانیم در عمل مدافع خون شهدا بوده و به پاسداشت خون این عزیزان خدمات ارزنده ای در زندان های استان ارائه کنیم. جلسه شورای اداری زندانهای کردستان با تجلیل و اهداء لوح تقدیر به دو نفر از کارمندان ساعی و همچنین به همکار ی که در حوزه خوشنویسی کارکنان دستگاه قضایی کشور حائز رتبه برتر شده بود آغاز شد.

جلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندان های کردستان با حضور مدیرکل ، مسؤولین ستادی و رؤسای زندان ها برگزار شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای کردستان ، فتحی مدیرکل زندانهای کردستان، با اشاره به اینکه اولویت های12گانه سازمان در زندان ها لازم الاجرا است گفت:
یکی از سیاست های اصلی سازمان زندانها در اولویت های ده گانه ، اجرای برنامه های کاربردی اشتغال و حرفه آموزی در میان مددجویان زندانها است
فتحی تأکید کرد: در راستای اصلاح و تربیت و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا در زندان ها باید با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در این حوزه، تحولی عظیم و چشم گیر فراهم نماییم.
فتحی یادآور شد: رسالت سازمان زندان ها؛ نگهداری و اصلاح و تربیت زندانیان است و رسیدگی به امور زندانیان و خانواده های نیازمند آنان و همچنین زندانیان آزاد شده دغدغه ما است و بدون درنظر گرفتن نوع جرم زندانیان باید حفظ کرامت آنان و خانواده هایشان مورد توجه همه رؤسا و همکاران قرار گیرد.
شایان ذکر است در ادامه مسؤولین ستادی و رؤسای زندان ها مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح و گزارشی از میزان رشد اولویت های سازمانی را ارایه نمودند.

انتهای خبر/

جلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندان های کردستان با حضور مدیرکل ، مسؤولین ستادی و رؤسای زندان ها برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha