انتصاب مدیرکل زندان های آذربایجان غربی به ریاست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان
اعطای حکم رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی

مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی طی حکمی از سوی سردار باران چشمه به عنوان رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی طی حکمی از سوی سردار باران چشمه به عنوان رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان منصوب گردید.

این حکم طی مراسمی در ستاد اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با حضور مسئولین ورزش استان ، اعضای هیات و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان به مجتبی محمدی اعطا گردید.

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در این مراسم به لزوم توجه جدی به ورزش زورخانه ای اشاره نمود و گفت در کنار توسعه ورزش پهلوانی باید فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در بطن این ورزش باستانی را هم نشر بدهیم که نیاز به مجاهدت در توسعه فضای ورزش زورخانه ا ی، ساخت گود های زورخانه در شهرهای مختلف استان با مشارکت های مردم و مسئولین بخصوص مراکز آموزشی ، علمی و پادگان ها ی نظامی می باشد که باید همه مسئولین بخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت ورزش به توسعه آن اهتمام نمایند .

در این مراسم بیرامی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان با توجه به کمبودهای هیات های ورزشی در جذب اعتبارات و کمک های مردمی برای توسعه فضاهای ورزشی گفت تلاش برای توسعه ورزش پهلوانی نیاز به روحیه انقلابی و جهادی دارد که بی شک این امر در توان رئیس هیات جدید ورزش در استان می باشد و حتما افق روشنی در توسعه و ترویج این ورزش خواهیم داشت وی بر لزوم جذب ورزشکاران،ثبت سیستمی و فال نمودن هیات های شهرستانی برای حضور در مسابقات استانی و کشوری این ورزش اشاره و بر لزوم جدیت ساخت و بهسازی گودهای زورخانه ای استان تاکید نمود.

تصویر حکم

در پایان مراسم حکم رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان که از سوی رئیس فدارسیون صادر گردیده بود به مجتبی محمدی اعطا گردید.

در اواسط شهریورماه زورخانه بزرگ زندان ارومیه در مساحتی بالغ بر ۲۶۰مترمربع افتتاح می گردد

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha