مددجوی زندان رجایی شهر به دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی راه یافت

مددجوی زندان رجایی شهر پس از شرکت در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد موفق به ادامه تحصیل در رشته مهندسی عمران گرایش سازه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مددجو م .ا. که به اتهام قتل در این زندان تحمل کیفر می نماید با کسب رتبه 422 موفق به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شد.

مدیر زندان رجایی شهر، با بیان این مطلب که یکی از دلایل قبولی مددجو در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که جزء دانشگاه های سطح یک کشور به شمارمی آید، در اختیار قراردادن قریب به 50 جلد انواع کتاب آزمون و منابع مطالعه مرتبط با رشته تحصیلی توسط واحد آموزش اداره فرهنگی تربیتی زندان بوده که توانایی علمی این مددجوی فعال را ارتقاء داده است.

عزیزی توانمند سازی مددجویان از طریق ایجاد بسترهای لازم جهت ادامه تحصیل در مقاطع عالی دانشگاهی را یکی از اساسی ترین استراتژی های سازمان زندانهای کشور در راستای حفظ و تقویت کرامت انسانی دانست.

وی در ادامه افزود: مددجو م. ا. علاوه بر ادامه تحصیل در مقطع عالی، با شرکت در کلاسهای معرق و یادگیری حرفه، مبادرت به کسب درآمد برای خود و خانواده اش می نماید.

شایان ذکر است: شرایط ادامه تحصیل تمام مددجویان در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق پیگیری واحد آموزش اداره فرهنگی و تربیتی زندان رجایی شهر فراهم گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha