باید تا پایان امسال برای 50 درصد مددجویان هرمزگان اشتغال‌زایی شود

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: هم اکنون برای 35 درصد از مددجویان زندان های استان که شرایط لازم را دارند اشتغالزایی شده و باید این آمار تا پایان امسال به 50 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، مصطفی کیشانی در نشست شورای اداری زندان های استان افزود: باید با تعامل مناسب با سایر دستگاهها، از همه ظرفیت ها برای اشتغال مددجویان استفاده کرد.

وی به نقش اشتغال در کاهش جرم در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: باید همه مددجویان را به سمت یادگیری مهارت های شغلی در زندان سوق داد تا برای ورود به بازار کار آماده شوند.

مدیرکل زندان های استان ادامه داد: اشتغال زندانیان باید همراه با درآمد زایی برای آن ها باشد و حقوقشان نیز طبق دستورالعمل‌های سازمانی پرداخت شود.

کیشانی به سامانه مراقبت الکترونیکی زندانیان هم اشاره کرد و گفت: آمار زندانیان تحت مراقبت های الکترونیک نسبت به پارسال افزایش 70 درصدی دارد و این امار در تعامل مناسب با مراجع قضایی باز هم افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: پایند الکترونیکی برای مددجویانی استفاده می شود که شرایط لازم را دارند و تهدیدی برای جامعه محسوب نخواهند شد.

مدیرکل زندان های هرمزگان ادامه داد: پابند الکترونیکی مزایای بسیار زیادی دارد که می توان به حضور مددجو در کانون خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

کیشانی خواستار کنترل و نظارت بیشتر بر ورودی های زندان ها شد و افزود: ورود اقلام و اشیاء ممنوعه تهدیدی جدی برای زندان ها است و باید با هوشیاری کامل امنیت زندان ها را ارتقاء داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha