عنایت خداست که شما زندانبانان را در مسیر خدمت به مددجویان قرار داده است
بازدید مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همراه محمدی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از زندان ارومیه

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروها مسلح کشور با حضور در زندان مرکزی ارومیه از بخش های مختلف کارگاهی، مراکز اشتغال و پروژه های عمرانی بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی در جلسه مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با مدیرکل، مسئولین ستادی اداره کل زندان ها و زندان ارومیه برگزار گردید از خدمات ارزنده و تلاش های شبانه روزی مدیرکل و مجموعه زندان های استان تقدیر نمود. محمدیاران در این جلسه گفت: به برکت تلاش های شما حس پویایی بر زندان حاکم بود و همین تکریم زندانیان ، خانواده آنها و رعایت حقوق شهروندی با ایجاد فضاهای زیبا باعث شده است تا خیال مردم و مسئولین از عوارض سوء زندان کم گردد.

مسلم محمد یاران از خدمات محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی تقدیر نمود و گفت قبل از بازدید زندان بر اساس گزارشات ریاست کل دادگستری استان و مسئولین سازمان قضایی نیروهای مسلح آمادگی دیدن فضای تلاش برای ساخت و ساز و توسعه اشتغال برای زندانیان را داشتم.

وی گفت: در دیدار با زندانیان نظامی ابراز رضایت و نهایت روحیه امیدوارانه آنها مرا بر آن داشت تا مراتب تقدیر و تشکر خود و مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را تقدیم شما بکنم.

مسلم محمد یاران گفت: خداوند متعال شما مسئولین زندانها را دوست دارد که در مسیر خدمت و گره گشایی از بندگان نیازمند و کمک به خانواده آنها قرار داده است و از این فرصت مغتنم برای خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی با رویکرد اصلاحی بهره زیادی ببرید.

وی از مدیرکل زندان های استان اذربایجان غربی بخاطر تلاش برای کاهش جمعیت کیفری با رعایت موازین قانونی و انسانی تقدیر نمود و گفت: پویش های آزادی زندانیان نیازمند از شاهکارهای خدمت شما مسئولین زندان در استان آذربایجان غربی می باشد و اقدامات با ارزش در راستای آزادی زندانیان نیازمند صورت گرفته است که باعث افتخار و ذخیره سعادت اخروی شما می باشد و این از برکات خدمت در جامعه اسلامی می باشد.

ددیار با زندانیان بند نظامی ارومیه محمدی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی

در ادامه محمدی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با تقدیر از حسن نظر و دقت مسئولانه مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: این تحلیل های موشکافانه از تلاش های خدمتگزاران باعث قوت قلب و تعالی می باشد.

وی افزود: ما در مسیر تحول سند قضایی همگام با مسئولین بر محور کرامت به زندانیان در صدد ایجاد فرصت های عالی تربیتی هستیم و در این زمینه توسعه برنامه های اشتغال و حرفه آموزی اولویت مهم سازمان می باشد که بر استقرار آن اهتمام نمودیم محمدی گفت کاهش جمعیت کیفری زندان ها یک عزم عمومی است و هر کارمندی در زندان های استان خود را موظف به انجام این رسالت انسانی می داند و برای برنامه های پویش آزادی زندانیان نیازمند و نجات زندانیان محکوم قصاص اقدامات نوعدوستانه زیبای صورت گرفته است .

در این دیدار مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تحریر دفتر زندان از اقدامات ارزشمند مدیریت و مجموعه زندان های استان آذربایجان غربی تقدیر کرد.

مدیکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح کشورعنایت خداست که شما را در مسیر خدمت به زندانیان قرار داده است دیدار با زندانیان نظامی ارومیه

در حاشیه بازدید از زندان و کارگاه های اشتغال و پروژه های عمرانی زندان ارومیه مسلم محمدیاران از بند نظامی در حال تکمیل بازدید و ضمن حضور صمیمی در میان زندانیان بند نظامی با این مددجویان دیدار وگفتگو داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha