احیا زندگی زناشویی با گذشت 750 میلیون تومان از مهریه توسط همسر مددجویی از زندان پاوه

در راستای اولویت سازمان زندانهای کشور در خصوص کاهش جمعیت کیفری، دعوت از شاکی پرونده یک مددجویی محکوم به پرداخت مهریه در زندان پاوه به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و گفتگو با آنها، منجر به توافق و مصالحه و گذشت از مطالبه بخشی از مهریه به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان توسط همسر مددجو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، شاکی پرونده یکی از زندانیان معسر جرائم مهریه و مالی درتاریخ 1401/06/08با حضور در دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه مبلغی از مطالبه و مهریه قانونی و شرعی خود را که بیش از 750 میلیون تومان بود، به خاطر رضای خدا با توجه به معسر بودن زندانی گذشت نمود.
عزیزی رئیس زندان و مسئول شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی پاوه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی و مددکاری زندان طی دعوت از شاکی و پدر او و گفتگو با وی در نهایت نسبت به انجام توافق و مصالحه اقدام و بخشی از مهریه و مطالبه به مبلغ 7/500/000/000 ریال برابر توافق فی مابین را گذشت نمودند.

بهمن عزیزی در ادامه افزود: اعضای شورای حل اختلاف زندان پاوه در سایه همکاری و تعامل مثبت و سازنده مراجع محترم قضایی، انجمن حمایت از زندانیان و مشارکت جمعی معتمدان و نیکوکاران اقدامات مفید و تاثیرگذار در راستای پیگیری مشکلات زندانیان معسر و نیازمند و حمایت از خانواده آنان به عمل آورده و کارنامه درخشانی را برای اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش و خیرخواهی ثبت رسانده اند.

رئیس زندان پاوه در خاتمه از اقدام انسان‌ دوستانه و روحیه ایثار و بخشش شاکی محترمه و خانواده اش در راستای گذشت بخش زیادی از مهریه تقدیر و تشکر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha