نیکوکاران بدهی چهار نفر از مددجویان ندامتگاه زنان استان تهران را پرداخت کردند

در بازدید سرپرست ناحیه 12 مجتمع امام خمینی(ره)، زمینه آزادی چهار نفر از مددجویان که بدهی مالی آنان توسط نیکوکاران پرداخت شده بود، فراهم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، طی بازدید رحیم گل زاده سرپرست ناحیه 12 مجتمع قضایی امام خمینی(ره) از ندامتگاه زنان، ضمن بررسی پرونده های مددجویان این حوزه، زمینه آزادی چهار نفر فراهم گردید.

مدیر ندامتگاه زنان استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: چهار نفر از زندانیان ندامتگاه زنان، هر یک تا سقف صد میلیون تومان بدهی مالی داشتند که با تلاش مددکاران ندامتگاه و کمک نیکوکاران پرداخت شد و در این بازدید دستور آزادی آنان صادر گردید.

خدادادی ادامه داد: همچنین سرپرست ناحیه 12 ضمن ملاقات با محکومان و متهمان تحت قرار و پاسخگویی به سئوالات قضایی دستورات لازم را برای تمامی عریضه‌های تنظیمی مرتبط با شعب دادسرا و در جهت پیگیری لازم از طریق شعب دادگاه صادر کرد.

بنا به این خبر، بر اساس برنامه های اداره کل زندان های استان تهران و تعاملات مراجع قضایی، بیشترین ارفاقات مانند مرخصی، آزادی مشروط و عفو به مددجویان ندامتگاه زنان استان تعلق می گیرد تا بتوانند سریعتر به کانون خانواده بازگردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha