141 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر شاغل هستند

در راستای اجرای سیاستهای سازمانی مبنی بر اقدامات اصلاحی و تربیتی و کاهش آسیب، 141 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مدیر زندان رجایی شهر گفت: مددجویان با حضور درکارگاه های تولیدی خیاطی، نهالستان، آهنگری، نجاری، بسته بندی،سوپر میوه و صنایع مونتاژ به فعالیت روزانه مشغول هستند.

عزیزی در ادامه بیان کرد: بر اساس قراردادهای منعقده با شرکت های مختلف در کارگاه خیاطی متوسط روزانه 100 دست روکش صندلی نیسان و 434 عدد انواع پالت مورد نیاز در کارگاه آهنگری زندان تولید می شود.

مدیر زندان رجایی شهر در خصوص کارگاه مونتاژ تصریح نمود: طبق عقد قرارداد با شرکت های مختلف انواع لوازم برقی اعم از دوشاخه، پریز، مغزی کرال و.. در این کارگاه صورت می پذیرد.

وی گفت: درکارگاه بسته بندی مددجویان مبادرت به بسته بندی اقلام برنج، قند، شکر، شکلات، لواشک، ادویه جات و ... می نمایند که با توجه به نیاز و درخواست سایر فروشگاههای زندان های استان ارسال می گردد.

عزیزی گفت: اشتغال به کار مددجویان در کارگاه های مختلف تولیدی این فرصت رابه آنان داده تا علاوه بر فراگیری حرفه و شغل، بعد از پایان دوره محکومیت و بازگشت به جامعه از آموزشهای داخل زندان برای ادامه زندگی خود و خانواده شان بهره مند گردند.

شایان ذکر است: مددجویان شاغل در کارگاه های تولیدی زندان رجایی شهر بر حسب نوع مهارت ماهر، نیمه ماهر و ساده ماهیانه دستمزد دریافت می نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha