نخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شد

در روز جاری زندانیان و سربازان وظیفه استان البرز به صورت جداگانه در 7 رشته فنی و مهارتی به میزبانی زندان فردیس در قالب نخستین مسابقات مهارت زندانیان با یکدیگر به رقابت پرداختند و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان البرز؛ این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان، بنیاد تعاون زندانیان استان در دو بخش سربازان وظیفه و زندانیان (زن، مرد و کانون اصلاح و تربیت) برگزار شد.
علی چهار محالی مدیر کل زندان های استان البرز در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: منتخبین زندانیان و سربازان وظیفه پس از رقابت اولیه در زندان ها به این دوره از مسابقات اعزام شدند و طی یک روز رقابت در زندان فردیس برگزیدگان معرفی شدند.
چهارمحالی با اشاره به رشته های این دوره از مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات در 7 رشته؛ جوشکاری، درودگری، سراجی، خیاطی، آشپزی و چرمدوزی ویژه بانوان و پیرایش مردانه ویژه سربازان وظیفه برگزار شد و منتخبین به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
مدیر کل زندان های استان افزود: از برگزیدگان این رقابت ها پس از داوریِ کارشناسان و مربیان فنی و حرفه ای استان با اهدا لوح و کارت هدیه 10 میلیون ریالی تقدیر به عمل آمد و به آنان گواهی مهارت اعطا شد و مددجویان برتر می توانند در صورت تامین وثیقه از مرخصی تشویقی استفاده کنند و پس از آزادی نیز با مراجعه به مرکز خدمات اجتماعی جهت اخذ تسهیلات اشتغال اقدام نمایند.
چهارمحالی با اشاره به هدف برگزاری از این مسابقات اظهار داشت: با توجه به شعار سال "تولید، دانش بیان و اشتغال آفرین" که از سوی مقام معظم رهبری نام¬گذاری شده است، توانمندسازی مددجویان جهت ورود به باز کار پس از آزادی از اولویت های این اداره کل است و این گونه مسابقات مشوقی است برای زندانیان جهت بازگشت موثر به جامعه.
مدیر کل زندان های البرز افزود: توانمندسازی و اشتغال زندانیان در حین تحمل حبس و پس از آزادی باعث کاهش بسیاری از مسایل و مشکلات اجتماعی می شود که با همکاری دیگر ارگان¬ها درصدد ارتقا جایگاه فعلی حوزه اشتغال و آموزش زندانیان استان هستیم.
لازم به ذکر است اختتامیه این مراسم با حضور مسیولان زندان ها، مدیر کل فنی و حرفه ای استان، معاون نظارت بر زندان های دادگستری و معاون انتظامی استان و جمع مددجویان منتخب برگزار شد.

انتهاب خبر

نخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شدنخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شدنخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شدنخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شد

نخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شدنخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شد

نخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شد

نخستین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان و سربازان وظیفه در البرز برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha