رئیس سازمان زندان‌ها با خانواده شهید زندانبان قم دیدار کرد/ حضور غلامعلی محمدی در منزل زندانبانان پیشکسوت

رئیس سازمان زندان‌ها همزمان با سفر به استان قم، درجمع خانواده شهید بیگدلی از شهدای دوران دفاع مقدس و فرزندان زندانبان وی حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در ادامه برنامه کاری خود در سفر به استان قم و پس از بازدید از مراکز تأمینی و تربیتی این استان و پیگیری امور اصلاحی و تربیتی مددجویان، در جمع خانواده شهید بیگدلی از جامعه زندانبانی کشور حضور یافت.
وی با حضور در منزل شهید بیگدلی، پدر دو پرسنل از خادمین عرصه اصلاح و تربیت زندان‌ها، با آنان دیدار و  مقام شهدای معزز کشورمان را ارج نهاد. محمدی در این بازدید گفت: یکی از برنامه‌های ما که در حقیقت وظیفه ما محسوب می‌شود، پاسداشت مقام شهداست چرا که هر چه داریم بواقع از برکت خون شهداست.
وی تأکید داشت: خدمت خانواده شهدا رسیدن برایمان مقدم بر هر کاری است. شما هم دعا کنید که انشاالله ما هم در مسیر خدمت موفق باشیم و بتوانیم در امور اصلاحی و تربیتی مددجویان و حمایت از خانواده‌های‌شان اقدام کرده و گام‌های موثری برداریم.
رئیس سازمان زندان‌ها در جمع خانواده شهید بیگدلی و نیز دو فرزند زندانبان شهید گفت: باعث افتخار است که شما دو همکارمان فرزند شهید هستید و شما را در جمع خودمان در سازمان زندان‌ها داریم.
نیاز به ذکر است شهید بیگدلی که خود از جانبازان سرافراز محسوب می‌شود به دفاعات در دوره جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و نهایتا در ۳۱ سالگی در سال ۶۵ و همزمان با عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید.
هم‌اکنون دو یادگار این شهید در قامت زندانبان در مراکز تأمینی و تربیتی استان قم مشغول به خدمت هستند.
گفتنی است؛ دکتر غلامعلی محمدی که امروز، پنجشنبه و همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان قم سفر کرده است، صبح امروز ضمن زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از زندان مرکزی قم و دیگر مراکز تأمینی و تربیتی استان بازدیدی چند ساعته داشت. حضور در جمع کارکنان مراکز تأمینی و تربیتی و پیگیری مشکلات مددجویان و حضور در جلسه شورای عالی قضایی از دیگر برنامه‌های کاری امروز رئیس سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha