تحسین استاندار آذربایجان غربی از اقدامات تحولی زندان های آذربایجان غربی

بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در چهارمین روز هفته دولت، مدیرکل زندان های استان با استاندار آذربایجان غربی در دیداری صمیمی گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی مدیرکل زندان های استان بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در چهارمین روز هفته دولت،با استاندار آذربایجان غربی در دیداری صمیمی گفتگو نمودند.

در این دیدار محمدی مدیرکل زندانهای استان طی جلسه صمیمی با معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در خصوص اجرای طرح های تحولی در زندان های آذربایجان غربی بخصوص ایجاد کارگاه های اشتغال و بهره گیری از توان بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی برای زندانیان، توسعه فضاهای فرهنگی، خدمات رفاهی و ایجاد سیستم طبقه بندی زندانیان گزارشی ارائه نمودند .

استاندار آذربایجان غربی

در ادامه این دیدار استاندار آذربایجان غربی به موضوع تخصیص صدرصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مجموعه های استان اشاره نمودند و از اقدامات مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در پیگیری جدی جذب اعتبارات و اقدامات عمرانی ،ساخت و تجهیز زندان ها بر اساس اهداف سند تحول قوه قضائیه در راستای برنامه های اصلاحی و تربیتی نوین سازمان زندانها تقدیر نمودند .

وی برنامه های اشتغال زندانیان و اهتمام همگانی بین دولت و سازمان زندانها و همیاری خیّرین را ستود و بر استمرار این برنامه تا حصول نتیجه تربیتی موثر هماهنگ با دغدغه مسئولین نظام تاکید نمودند

در پایان این مراسم بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یادبودی از صنایع دستی زندان و تولیدات هنر دست ساز زندانیان به معتمدیان استاندار آذربایجان غربی اهدا گردید که موجبات تحسین و تقدیر استاندار را به همراه داشت

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha