تشریح و تبیین سخنان رییس سازمان زندانهای کشور در جلسه شورای اداری زندانهای گلستان

مدیرکل زندانهای گلستان در جلسه شورای اداری اداره کل زندانهای استان سخنان رییس سازمان زندانهای کشور را تشریح و بر تبیین و اجرای آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای گلستان: جلسه شورای اداری زندانهای گلستان با حضور غلامرضا سرلک مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و زندانها و دیگر مسئولین در سالن ویدئو نفرانس اداره کل زندانها برگزار شد.

سرلک در ابتدا ضمن تبریک روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت کارکنان زندانها را افرادی سخت کوش و بی ادعا دانست و از آنان به جهت انجام درست وظایف شغل سخت زندانبانی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل زندانهای گلستان با اشاره به سخنان رییس سازمان زندانهای کشور در جلسه اخیر با مدیران ستادی و استانی ، گفت: با توجه به اهمیت اشتغال زندانیان، آموزشگاه های فنی و حرفه ای بصورت عملیاتی و عمیق در زندانها دائر و فعالیت نمایند و پس از اینکه زندانی دوره آموزشی مهارت را کسب کرد و آزاد شد، بلافاصله از نظر صلاحیت و شرایط بررسی و تسهیلات مورد نیاز ایجاد کسب و کار برای وی و همچنین خانواده زندانیان فراهم گردد.

وی همچنین موضوع پابند الکترونیک را از موارد مورد تاکید ریاست سازمان زندانها بیان کرد و افزود: تعامل و همکاری لازم را با مراجع قضایی برای افزایش استفاده از پابند الکترونیک داشته باشید و نظارت دقیق ، مستمر و حتی حضوری بر زندانیانی که دوران محکومیت را با پابندالکترونیک می گذارند اعمال شود.

غلامرضا سرلک همچنین در خصوص موضوعات مورد تاکید رییس سازمان زندانها اعم از، ارزشیابی و تمایز کارکنان ساعی و فعال از کارکنان احمال کار، اهمیت نظارت الکترونیک در زندانها، اخذ تسهیلات بنیاد تعاون زندانیان در جهت توسعه تجهیزات و اشتغال، تفکیک و طبقه بندی زندانیان، اجرای طرح های 8گانه، برنامه ریزی در حوزه ترک اعتیاد زندانیان معتاد، اهمیت نظر معاونت قضایی سازمان در عقد قراردادها و آرای صادره ، ایجاد مجتمع های ورزشی در زندانها، ارسال طرح های اشتغال بالای 1میلیارد تومان به ادره اشتغال ستاد، اهمیت ملاقات های حضوری و... مطالبی عنوان نمود و حاضرین پیرامون آن گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha