مدیرکل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه ورامین بازدید کرد

حیات الغیب در دیداری که به طور سرزده از ندامتگاه ورامین انجام داد، گفت: مهمترین ابزار موفقیت در امر زندانبانی اسلامی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارتقای احساس مسئولیت و مشارکت زندانیان در تمام امور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب در حاشیه بازدیدهای سرزده و بدون اطلاع قبلی که به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات اصلاحی، تربیتی، آموزشی و رفاهی صورت گرفته بود، با اشاره به تلاش مددکاران زندان ها و مساعدت دستگاه های قضایی در اعطای مرخصی ها و تخفیفات قضایی گفت: مهمترین ابزار موفقیت در امر زندانبانی اسلامی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، بررسی ظرفیت‌های موجود و گسترش آنها، اصلاح زیرساخت‌ها، ارتقای احساس مسئولیت و مشارکت زندانیان در تمام امور است.

وی که از ندامتگاه ورامین بازدید می کرد، ادامه داد: گسترش حرفه آموزی و اشتغال در زندانها سبب کاهش هرگونه آسیب رفتاری مددجویان می شود و این امر در عرصه زندانبانی اسلامی یک امر بسیار مهم بوده و می تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف عالی زندانها باشد.

حیات الغیب در جمع مددجویان ندامتگاه ورامین با تاکید بر لزوم تلاش زندانیان برای خودسازی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه افزود: تلاش کنید تا با پند از گذشته و در پیش گرفتن راه سالم بعد از آزادی، خلاء‌هایی که در نبودتان به خانواده تحمیل شده، برطرف گردد. ما هم برای کمک به شما در این مسیر کمک می‌کنیم تا مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده هایتان کاهش یابد.

براساس این گزارش، مدیرکل زندان‌های استان تهران طی این بازدیدهای سرزده با مددجویان نیز گفتگو کرده، ضمن بررسی درخواست ها و صدور دستورات لازم، اظهار امیدواری کرد به زودی زمینه آزادی افراد واجد شرایط دیگر نیز فراهم شده، با عدم تکرار اشتباهات گذشته زندگی سالمی در پیش گیرند.

حیات الغیب همچنین از کارکنان شیفتی و یگان انتظامی تمام مراکز تابعه استان که در سنگر اصلاح و تربیت وظیفه تامین امنیت و رسیدگی به امور رفاهی و بهداشتی و درمانی زندانیان را بر عهده دارند، با مثبت ارزیابی نمودن روند فعالیت‌های انجام شده، راهکارهای لازم را جهت رفع برخی مشکلات ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha